Η MSC συνεχίζει να κυριαρχεί στο διατλαντικό εμπόριο, με στόλο 500.000 TEU και μερίδιο αγοράς 42%.

Αυτό προκύπτει από την περιοδική έκθεση της Alphaliner, η οποία αναλύει την αναδιοργάνωση των ναυτιλιακών συμμαχιών που λειτουργούν εδώ και αρκετούς μήνες.

1

Συνολικά, οι στόλοι των δέκα κύριων φορέων εκμετάλλευσης σε αυτήν τη διαδρομή -μεταξύ Βόρειας Ευρώπης/ Μεσογείου και Καναδά, Ηνωμένων Πολιτειών και Μεξικού- αυξήθηκαν κατά 8,3% σε ετήσια βάση, προσθέτοντας 91.200 TEU , φτάνοντας τα 1,2 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια.

Η λύση της συνεργασίας της MSC και της Maersk εντός της συμμαχίας 2M, και η νέα συνεργασία της δανικής εταιρείας με την Hapag-Lloyd στη συνεργασία Gemini, είχαν άμεσο αντίκτυπο στη διείσδυση των μεγάλων ναυτιλιακών γραμμών στην διατλαντική αγορά.

Για παράδειγμα, η MSC αύξησε ελαφρώς το μερίδιό της από 41,1% σε 41,8% .

Η εταιρεία του Gianluigi Aponte, η οποία έχει επιλέξει να παραμείνει ανεξάρτητη εταιρεία με πλήρη έλεγχο του δικτύου υπηρεσιών της, παραμένει στην κορυφή μετά τον διαχωρισμό της από την Maersk, αυξάνοντας την παραγωγική της ικανότητα κατά περίπου οκτώ ποσοστιαίες μονάδες κατά την ίδια περίοδο.

Διαβάστε επίσης:

«Με μετρητά στην άκρη» οι Έλληνες εφοπλιστές

Πως τρεις… ποιητές έφεραν κέρδη στην Enesel

Νικόλας Πατέρας: Η Contships επιστρέφει στην αγορά ομολόγων με νέο σχέδιο άντλησης κεφαλαίων – mononewsTV