• Ναυτιλία

    Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή στο κυνήγι των kamsarmax που έχουν επιδοθεί οι Έλληνες εφοπλιστές


    Στην εξαγορά ενός ακόμη φορτηγού πλοίου kamsarmax – το δεύτερο για το 2020-, προχώρησε η ναυτιλιακή Bulkseas Marine Management, του εφοπλιστή Σταύρου Μεϊμέτη.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι η εταιρεία απέκτησε το χωρητικότητας 82,165 dwt bulker Leda, κατασκευής 2013, έναντι 16,7 εκατ. δολαρίων.

    Το πλοίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Tsuneishi της Ιαπωνίας και ανήκε στο στόλο της Mitsubishi Corp. Διαθέτει σύστημα επεξεργασίας έρματος και δεν είναι προγραμματισμένο να περάσει ειδική επιθεώρηση για τα επόμενα τρία χρόνια.

    Πρόκειται για το δεύτερο πλοίου ίδιου τύπου που αποκτά η ναυτιλιακή φέτος. Τον περασμένο Αύγουστο εξαγόρασε το χωρητικότητας 83,700 dwt Ikan Bagang, κατασκευής 2009, στην τιμή των 12,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Vela Star.

    Η εταιρεία όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, μετρά 26 χρόνια στο ναυτιλιακό χώρο και ιδρύθηκε με γνώμονα το όραμα του ιδρυτή της για τη συγκρότηση μιας ισχυρής ομάδας που θα συνδύαζε το πάθος και την εμπειρία των ναυτικών της, με τις οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες ενός άρτια στελεχωμένου προσωπικού στα γραφεία, διασφαλίζοντας έτσι τη βιωσιμότητα της και την επίτευξη των βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων της.

    Σημειώνεται ότι αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές έχουν δείξει ενδιαφέρον για μεταχειρισμένα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, τύπου kamsarmax.

    Σύμφωνα με την Intermodal, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν αποκτήσει περίπου το 70% όλων των kamsarmaxes που πουλήθηκαν στη second hand αγορά κατά το 2020.

    Ενδεικτικό είναι και το γεγονός ότι τα οκτώ από τα εννέα bulker που πούλησε τους τελευταίους μήνες η ναυτιλιακή Scorpio Bulkers, κατέληξαν σε ελληνικούς στόλους.

    Αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής θεωρείται ο εφοπλιστής Δημήτρης Προκοπίου, καθώς η ναυτιλιακή του Centrofin εξαγόρασε τα χωρητικότητας 81,200 dwt πλοία τύπου kamsarmax, SBI Parapara, SBI Jive, SBI Swing και SBI Mazurka, που κατασκευάστηκαν το 2017.

    Σύμφωνα με την VesselsValue, η τιμή πώλησης των τεσσάρων πλοίων ανήλθε στα 82,3 εκατ. δολάρια.

    Η Intermodal αναφέρει ότι η Newport Shipping του εφοπλιστή Γιώργου Χατζή, εξαγόρασε το χωρητικότητας 82,188 dwt kamsarmax Bacco, κατασκευής 2011, στην τιμή των 15,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με σύστημα επεξεργασίας έρματος.

    Η ναυτιλιακή Globus Maritime Limited, συμφερόντων της οικογένειας Φειδάκη, εξαγόρασε το Kamsarmax  SBI Cong, κατασκευής 2015 στο ναυπηγείο Hudong-Zhonghua, έναντι 18,4 εκατ. δολαρίων.

    Επίσης, η  Alpha Bulkers της Άννας Αγγελικούση απέκτησε το φορτηγό πλοίο SBI Rock χωρητικότητας 82,057 dwt, κατασκευής 2016 στην τιμή των 18,1 εκατ. δολαρίων.

    Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της IHS Markit, το χωρητικότητας 81,200 dwt SBI Bolero, κατέληξε στο στόλο της Titan Maritime, του Γιώργου Ρόκα, με την τιμή της συναλλαγής να κυμαίνεται στα 18 με 19 εκατ. δολάρια.

     

    Γιώργος Οικονόμου: Αποχωρεί από την αγορά των containerships

    Νίκος Τσάκος: Κέρδη στο τρίτο τρίμηνο και διανομή μερίσματος από την ΤΕΝ – Εκτίναξη της τιμής της μετοχής

    Περίοδος για επενδύσεις στα bulk carriers

     

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ