• Ναυτιλία

    Η Κίνα διατηρεί τα πρωτεία στον ναυπηγικό τομέα

    Πλοία στα κινεζικά λιμάνια


    Η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας διατήρησε τα πρωτεία στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά κατά την περσινή χρονιά 2023.

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής της Κίνας, η ναυπηγική παραγωγή της, αυξήθηκε κατά 11,8% το 2023, σε σύγκριση με το 2022, σε 42,32 εκατομμύρια dwt το 2023, αντιπροσωπεύοντας το 50,2% του παγκόσμιου συνόλου.

    Επίσης, οι παραγγελίες νεότευκτων αυξήθηκαν κατά 56,4% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 71,2 εκατομμύρια dwt, καταλαμβάνοντας το 66,6% του παγκόσμιου συνόλου κατά τη διάρκεια της περιόδου.

    Το 2023, οι παραγγελίες στα ναυπηγεία της Κίνας ανήλθαν συνολικά σε 139,39 εκατομμύρια dwt στα τέλη Δεκεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση 32% από έτος σε έτος. Ο όγκος αντιπροσωπεύει το 55% της παγκόσμιας ναυπηγικής αγοράς.

    Σύμφωνα με νέα έρευνα για τη ναυπηγική αγορά το 2023 από την Clarksons Research, η Κίνα κατείχε ηγετικό μερίδιο αγοράς στα bulkers, τα δεξαμενόπλοια και τα εμπορευματοκιβώτια, ενώ η Νότια Κορέα ηγείται στο LNG.

    «Σε περιφερειακό επίπεδο, η Κίνα παρήγαγε το 50% της παραγωγής ναυπηγείων και κυριάρχησε επίσης στις παραγγελίες, ενώ τα εναλλακτικά καύσιμα μετακινήθηκαν σχεδόν στο 50% της χωρητικότητας του βιβλίου παραγγελιών. Και ενώ το προφίλ παράδοσης 2024 κυριαρχείται από εμπορευματοκιβώτια και αέριο, το μείγμα προϊόντων των νέων παραγγελιών έγειρε προς τα δεξαμενόπλοια και τα bulkers», πρόσθεσε.

    Η ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας διατήρησε την πρώτη της θέση στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά πέρυσι, με ισχυρή ανάπτυξη τόσο στην παραγωγή όσο και στις νέες παραγγελίες, σύμφωνα με νέα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής .

    Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας, η ναυπηγική παραγωγή της Κίνας αυξήθηκε κατά 11,8% από έτος σε έτος σε 42,32 εκατομμύρια τόνους νεκρού βάρους (dwt) το 2023, αντιπροσωπεύοντας το 50,2% του παγκόσμιου συνόλου.

    Οι παραγγελίες νεότευκτων αυξήθηκαν κατά 56,4 τοις εκατό σε ετήσια βάση στα 71,2 εκατομμύρια dwt, καταλαμβάνοντας το 66,6 τοις εκατό του παγκόσμιου συνόλου κατά τη διάρκεια της περιόδου.

    Το 2023, οι παραγγελίες ναυπηγικής εκμετάλλευσης της Κίνας ανήλθαν συνολικά σε 139,39 εκατομμύρια dwt στα τέλη Δεκεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση 32 τοις εκατό από έτος σε έτος. Ο όγκος αντιπροσώπευε το 55 τοις εκατό του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς.

    Σύμφωνα με νέα έρευνα για τη ναυπηγική αγορά το 2023 από την Clarksons Research, η Κίνα κατείχε ηγετικό μερίδιο αγοράς στα bulkers, τα δεξαμενόπλοια και τα εμπορευματοκιβώτια, ενώ η Νότια Κορέα ηγείται στο LNG.

    «Σε περιφερειακό επίπεδο, η Κίνα παρήγαγε το 50% της παραγωγής ναυπηγείων και κυριάρχησε επίσης στις παραγγελίες, ενώ τα εναλλακτικά καύσιμα μετακινήθηκαν σχεδόν στο 50% της χωρητικότητας του βιβλίου παραγγελιών. To 2024 κυριαρχείται από παραδόσεις πλοίων εμπορευματοκιβωτίων και φυσικού αερίου, ενώ το μείγμα προϊόντων των νέων παραγγελιών έγειρε προς τα δεξαμενόπλοια και τα bulkers», επισήμανε ο Steve Gordon Clarksons Research.

    Διαβάστε επίσης:

    Με μεγάλη επιτυχία η συζήτηση στρογγύλης τραπέζης για τους ωκεανούς στο Νταβός

    Επιβεβαίωσαν οι Μινωικές Γραμμές την ναύλωση του Santorini Palace στη SeaJets

    Η Maran Tankers της Μαρίας Αγγελικούση παρήγγειλε τρία shuttle tanker αξίας 390 εκατ. δολαρίων



    ΣΧΟΛΙΑ