
Ο Ηλίας Γκότσης, επικεφαλής της Eurotankers Inc. με τη Δωροθέα Ιωάννου του American Club-Piraeus
Mε την εξαγορά ενός δεξαμενόπλοιου τύπου suezmax, συνδέουν κύκλοι της αγοράς τη ναυτιλιακή Eurotankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Ηλία Γκότση, στο πλαίσιο των ενεργειών που πραγματοποιεί για τη διεύρυνση του στόλου της.
Πρόκειται για το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο Toledo Spirit (κατασκευής 2005), το οποίο προσέλκυσε το ενδιαφέρον αρκετών αγοραστών αλλά τελικά κατέληξε στη Eurotankers, στην τιμή των 19 εκατ. δολαρίων.
Το τίμημα που κατέβαλε η ναυτιλιακή, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες, ήταν κοντά στο ποσό που ζητούσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία, η ισπανική Cespa, την οποία διαχειρίζεται η ναυτιλιακή Teekay. Μάλιστα, η τιμή, σύμφωνα με τους αναλυτές, αποτυπώνει την ανοδική τάση που επικρατεί στις αξίες των δεξαμενόπλοιων.
Αν η πληροφορία επιβεβαιωθεί, θα πρόκειται για την τέταρτη εξαγορά τάνκερ που πραγματοποιεί φέτος η Eurotankers.
Στο τέλος του καλοκαιριού απέκτησε το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο United Leadership (κατασκευής 2005) έναντι 18,2 εκατ. δολαρίων, ενώ νωρίτερα είχε εξαγοράσει από την Ridgebury ένα aframax.
Το Σεπτέμβριο η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή φέρεται να εξαγόρασε το τάνκερ LR2 Sigma Integrity (χωρητικότητας 105.300 dwt, κατασκευής 2009) από τη γερμανική Conti.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, ο στόλος του κ. Γκότση αποτελείται από 18 πλοία, 11 εκ των οποίων εξαγόρασε από το Μάρτιο 2016 μέχρι σήμερα.
Σημειώνεται ότι τα 15 πλοία είναι τάνκερ και τα τρία φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Τα τελευταία έχουν κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας της εταιρείας στο ναυπηγείο Samjin Shipbuilding και παραδόθηκαν στη Eurotankers το 2011, 2012 και 2013.
