• Ναυτιλία

    Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν και πούλησαν 473 πλοία συνολικής αξίας 10,3 δισ. δολ.

    Σεμίραμις Παληού (Diana Shipping), Νικόλας Μαρτίνος (Thenamaris)

    Σεμίραμις Παληού (Diana Shipping), Νικόλας Μαρτίνος (Thenamaris)


    Οι Έλληνες εφοπλιστές πούλησαν έως τις 11 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking συνολικά 98 δεξαμενόπλοια και εισέπραξαν 2.363,6 δισ. δολάρια με σημαντικά κέρδη από την τιμή κτήσης.

    Ωστόσο, αγόρασαν 111 δεξαμενόπλοια και πλήρωσαν το ποσό των 2.560,8. Από την αρχή του έτους, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 247 πλοία και κατέβαλαν στους πωλητές 5.417,8 δισ. δολάρια και πούλησαν 226 πλοία και έβαλαν στα ταμεία της 4.910,7 δισ. δολάρια.

    Στις αγορές πλοίων, μαζικές αγορές έκανε η Σεμίραμις Παληού, της Diana Shipping με εννέα πλοία και στις πωλήσεις, σύμφωνα με ναυλομεσίτες προέβη την πώληση 11 παλαιότερων δεξαμενοπλοίων, ο Νικόλας Μαρτίνος της Thenamaris.

    Με άλλα λόγια, αγοράστηκαν και πουλήθηκαν, 473 πλοία και ο συνολικός τζίρος διαμορφώθηκε στα 10.328,5 δισ. δολάρια και είναι πρώτοι στις αγορές και πρώτοι στις πωλήσεις.

    Επίσης, οι Έλληνες εφοπλιστές οδήγησαν στα Διαλυτήρια 22 πλοία.

    Σε παγκόσμιο επίπεδο συνολικά άλλαξαν χέρια 1.786 πλοία και ο τζίρος ανήλθε στα 39.008,1 δισ. δολάρια.

    Αναλυτικότερα, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 127 φορτηγά πλοία, 111 δεξαμενόπλοια, 3 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 3 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

    Ταυτόχρονα πούλησαν 99 φορτηγά πλοία, 98 δεξαμενόπλοια, 16 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 8 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

    Στις αγορές πλοίων δεύτεροι έρχονται οι Κινέζοι με 190 πλοία, οι Τούρκοι με 74 πλοία, οι πλοιοκτήτες από τη Μέση Ανατολή και από την Ελβετία με 51 πλοία.

    Στις πωλήσεις πλοίων δεύτεροι είναι οι Ιάπωνες με 156 πλοία, οι Κινέζοι με 136 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 111 πλοία και οι Γερμανοί με 90 πλοία.

    Στις διαλύσεις πλοίων πρώτοι είναι οι Ιάπωνες με 34 πλοία, οι Έλληνες με 22 πλοία και οι Ινδοί με 15 πλοία.

    Διαβάστε επίσης:

    Πλακιωτάκης: Υπάρχει έλλειψη κατάλληλα καταρτισμένων αξιωματικών και πληρωμάτων για τη στελέχωση του παγκόσμιου στόλου



    ΣΧΟΛΙΑ