• Ναυτιλία

    Γιάννης Κούστας: Μηνιαία κέρδη 77% για τη μετοχή της Danaos Corp – Οι εκτιμήσεις των αναλυτών

    Γιάννης Κούστας

    Γιάννης Κούστας Πηγή: Money Marine


    Ράλι ανόδου κατά 77% έχει καταγράψει μέσα σε ένα μήνα η μετοχή της ναυτιλιακής Danaos Corp, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα ενώ θετικές είναι οι εκτιμήσεις των αναλυτών για την πορεία της εταιρείας.

    Ειδικότερα, η μετοχή της εταιρείας διαπραγματεύονταν στις 4 Σεπτεμβρίου στα 4,74 δολάρια ενώ έκλεισε στη συνεδρίαση της Δευτέρας στα 8,52 δολάρια.

    Σε ανάλυση της η επενδυτική τράπεζα Jefferies ανέφερε πρόσφατα ότι οι προοπτικές για τον τομέα των containerships είναι ισχυρές και συμπεριέλαβε τη μετοχή της Danaos στις κορυφαίες επιλογές της.

    “Τα ναύλα επιστρέφουν σε επίπεδα ρεκόρ, βελτιώνοντας τα περιθώρια και οδηγώντας τις αποδόσεις υψηλότερα. Εκτιμούμε ότι το τέταρτο τρίμηνο -το οποίο παραδοσιακά είναι πιο αδύναμο- θα κινηθεί πιο ισχυρά”, αναφέρουν οι αναλυτές της τράπεζες.

    Ειδικά για τη Danaos, ο αναλυτής Randy Giveans, αναφέρει ότι αποτελεί την κορυφαία επιλογή του καθώς “έχει τη μεγαλύτερη λειτουργική έκθεση για το υπόλοιπο 2020 και το 2021 μέσω των μεσαίας χωρητικότητας πλοίων της και των feeder.

    Σημειώνεται ότι φέτος, εν μέσω της πανδημίας, η ναυτιλιακή εξαγόρασε το χωρητικότητας 8,626 TEU containership Niledutch Lion, κατασκευής 2008 και το χωρητικότητας 8,463 TEU πλοίο Phoebe, κατασκευής 2005. Και τα δύο πλοία ναυλώθηκαν για χρονικό διάστημα δύο ετών, και θα συνεισφέρουν στα EBITDA επιπλέον 12 εκατ. δολάρια σε ετήσια βάση.

    Τα κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους λόγω των καθυστερήσεων που σημειώθηκαν στις εργασίες για τοποθετήσεις scrubbers στα πλοία της.

    Ωστόσο, στο δεύτερο τρίμηνο του έτους τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 42,5 εκατ. δολάρια σημειώνοντας άνοδο κατά 23% σε σχέση με τα 34,3 εκατ. δολάρια που εμφάνισε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

    Παράλληλα, η εισηγμένη  στο Χρηματιστήριο της  Νέας Υόρκης εταιρεία, πέτυχε τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 41,5% το 2019, σε σύγκριση με το 2008. Αυτό σημαίνει ότι πέτυχε το 2019 τον στόχο που έχει θέσει ο ΙΜΟ για περικοπή 40% των εκπομπών αερίων ρύπων από τη ναυτιλία  έως το 2030. Το επόμενο βήμα είναι η μείωση κατά 50% έως το 2050.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ