• Ναυτιλία

    Εμανουέλε Γκριμάλντι: Η ναυτιλία βρίσκεται στα χέρια ισχυρών οικογενειών και εφοπλιστών

    Εμμανουέλε Γκριμάλντι, Διευθύνων Σύμβουλος Grimaldi Group

    Εμμανουέλε Γκριμάλντι, Διευθύνων Σύμβουλος Grimaldi Group


    «Η ναυτιλία βρίσκεται ακόμη σε μεγάλο βαθμό στα χέρια ισχυρών οικογενειών και εφοπλιστών ανά την υφήλιο» δήλωσε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι πρόεδρος της Grimaldi Group.

    «Σε ό,τι αφορά τη χρηματοδότηση», επισήμανε στο πρόσφατο συνέδριο της Capital Link, ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, Chairman – International Chamber of Shipping & President & MD – Grimaldi Euromed SpA,  Managing Director – Grimaldi Group, «πιστεύω πως σήμερα οι περισσότεροι κλάδοι λαμβάνουν μικρότερα κεφάλαια από τις τράπεζες και τα τελευταία είκοσι χρόνια, οι εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης, όπως τα funds, έχουν έλθει στο προσκήνιο, ας μην ξεχνάμε όμως πως η ναυτιλία βρίσκεται ακόμη σε μεγάλο βαθμό στα χέρια ισχυρών οικογενειών και εφοπλιστών ανά την υφήλιο».

    Στη συνέχεια ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, πρόσθεσε:

    «Οφείλουμε να εξετάσουμε τη μεγάλη εικόνα, ξεκινώντας από το γεγονός ότι 90% των αγαθών μεταφέρονται δια θαλάσσης, και πως η ναυτιλία είναι υπεύθυνη για μόλις 2,5 με 3% των βλαβερών εκπομπών.

    Οι δυνατότητες που έχουμε είναι πολλές και ενδιαφέρουσες. Οι λύσεις που θα προκριθούν πιθανότητα θα είναι πολυάριθμες: ηλεκτρικά πλοία, δέσμευση άνθρακα – που όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές αλλά πρακτικά μηδενίζει τις επιπτώσεις από τη χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης – υδρογόνο, αλλά και αμμωνία.

    Για κάθε καύσιμο βέβαια υπάρχουν ερωτήματα αναφορικά με την ασφάλεια. Και, τέλος, υπάρχει πάντα η πυρηνική ενέργεια, που καθίσταται ολοένα και πιο σίγουρη επιλογή.

    Για πρώτη φορά, οι πλοιοκτήτες συμπεριφέρονται με τόση υπευθυνότητα, ώστε ορισμένες φορές να προπορεύονται ακόμη και σε σχέση με τους νομοθέτες.

    Οι στόχοι που έχουν αποφασιστεί είναι φιλόδοξοι, επομένως χρειαζόμαστε ένα σχέδιο, το οποίο θα υποστηρίζουμε επενδύοντας στην καινοτομία και επιβραβεύοντας όσους πρωτοπορούν.

    Σήμερα, η απόσταση ανάμεσα στα παραδοσιακά καύσιμα και τα μελλοντικά είναι τεράστια, μιλάμε για τα διπλάσια χρήματα.

    Ωστόσο, αν τα νέα καύσιμα παράγονταν σε μεγαλύτερη κλίμακα, το κόστος θα έπεφτε. Οι επενδύσεις επομένως που θα στοχεύουν στη μείωση της διαφοράς των τιμών θα μπορούσαν να είναι εξαιρετικά χρήσιμες».

    Διαβάστε επίσης:

    Καιρός: Πτώση της θερμοκρασίας και τοπικές βροχές



    ΣΧΟΛΙΑ