Ενδιαφέρουσα ήταν την περασμένη εβδομάδα η αγορά S&P ξηρού χύδην φορτίου, με συναλλαγές που καλύπτουν όλα τα τμήματα, από Capesize έως Handysize.

Στην κατηγορία των Capesize, τα δύο Cape κινεζικής κατασκευής με scrubbers, το «Pacific East» – 176K/2012 SWS και το «Golden Zhoushan» – 176K/2011 Jinhai Heavy, πουλήθηκαν για 27,5 και 22 δολάρια αντίστοιχα.

1

Προχωρώντας στην κατηγορία Kamsarmax/Panamax, οι Έλληνες αγοραστές απέκτησαν το «Atalanta» – 82K/2010 Tsuneishi Zhoushan για 15,5 δολάρια, ενώ το «SDTR Dora» – 82K/2019 Jiangsu Jinling πουλήθηκε για 24,5 δολάρια μέσω δημοπρασίας.

Το vintage ιαπωνικής κατασκευής «Chola Virtue» – 77K/2003 Imabari έφτασε σε τιμή χαμηλής/μεσαίας τάξης 6 δολαρίων.

Στην κατηγορία Ultramax/Supramax, το «IVS Swinley Forest» – 60K/2017 Sanoyas πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές για 23,5 δολάρια, ενώ το κινεζικής κατασκευής «Sagar Shakti» – 58K/2012 Tsuneishi Zhoushan φέρεται να πέτυχε τιμή στα υψηλότερα των 13s για τα πλοία.

Το πλοίο μεταφοράς θρυμματισμένου ξύλου Supramax «Luminous Sky» – 54K/2005 Sanoyas πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές για 6,25 δολάρια.

Το «Castlegate» – 53K/2008 Iwagi πουλήθηκε για 11 δολάρια με την ημερομηνία λήξης της συμφωνίας, ενώ το vintage «Ocean Princess» – 52K/2002 Tsuneishi άλλαξε χέρια για 7,38 δολάρια.

Η αγορά Handysize σημείωσε επίσης σημαντική κίνηση. Ιταλοί αγοραστές απέκτησαν το «Jiangsu Dajin DJHC6118» – 40K/2025 Jiangsu Dajin για 30 εκατομμύρια δολάρια.

Οι Ευρωπαίοι αγοραστές δεσμεύτηκαν να συμπεριλάβουν το «Four Rigoletto» – 34K/2011 SPP, το «Four Butterfly» – 34K/2011 SPP και το «Four Turandot» – 34K/2012 SPP για την περιοχή συνολικά 39 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Πρόσθετες δραστηριότητες περιλάμβαναν το «Yuka D» – 34K/2011 Zhejiang Jingang που πουλήθηκε για 9 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και το «Strategic Endeavor» – 33K/2010 Zhejiang Zhenghe για 7,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, με την ολοκλήρωση των ερευνών.

Στον τομέα των δεξαμενοπλοίων, αυτή την εβδομάδα παρατηρήθηκε έντονη δραστηριότητα στην αγορά S&P δεξαμενόπλοιων, με 12 αναφερόμενες πωλήσεις σε όλους τους κύριους τομείς, από VLCCs έως μικρά χημικά δεξαμενόπλοια.

Στον τομέα των VLCC, το «New Tinos» – 300K/2003 Universal πουλήθηκε για 37 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Στον τομέα των Suezmax, το «Concord» – 159K/2005 Hyundai Heavy δεσμεύτηκε σε Κινέζους αγοραστές για 23,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ στον τομέα των Aframax/LR2, το «Montreal Spirit» – 150K/2006 Universal απέφερε 30 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ από ελληνικά συμφέροντα.

Στον τομέα των Panamax/LR1, τα αδελφά πλοία «PGC Companion» – 73K/2005 και «PGC Marina» – 73K/2005, και τα δύο κατασκευασμένα στο Hudong Zhonghua, πουλήθηκαν συνολικά για 10 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το καθένα.

Ο τομέας των MR2 παρέμεινε ενεργός με αρκετές πωλήσεις. Το «PS Vancouver» – 51K/2007 STX πουλήθηκε για 13 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ με βάση την παράδοση σε 3-4 μήνες, Ice Class 1A/DPP. Έλληνες αγοραστές απέκτησαν το «PTI Huang He» – 50K/2016 SP για 32 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Το «Pacific Quartz» – 48K/2011 Iwagi Zosen απέφερε 18,2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, και το «Grand Ace7» – 46K/2007 STX πουλήθηκε σε αγοραστές με έδρα τα ΗΑΕ για 15 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Ινδικά συμφέροντα απέκτησαν το IMO 3 «Prelude» – 40K/2007 Saiki Heavy για 14 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Από τα μικρότερα μεγέθη, το «Sinar Minahasa» – 13K/2007 Higaki πουλήθηκε για 13,5 εκατομμύρια δολάρια.

Τέλος, το δεξαμενόπλοιο ανεφοδιασμού καυσίμων «Santa Rita» – 2.5K/2008 San Giorgio άλλαξε χέρια έναντι 4 εκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε επίσης:

Βύρων Βασιλειάδης: Κίνηση έκπληξη από την Venergy Maritime – Προχώρησε στην πρώτη παραγγελία τάνκερ

ΕΣΑμεΑ: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ΙΝ-ΕΣΑμεΑ Εξυπηρέτηση – Παροχή Συνδρομής σε Επιβάτες με Αναπηρία, Χρόνιες Παθήσεις και Μειωμένη Κινητικότητα

Πού οφείλεται η έκρηξη στο τάνκερ του Γιώργου Οικονόμου; Τα σενάρια και οι φήμες