• Ναυτιλία

    Αριστείδης Πίττας: Ημερήσια ναύλα 130 δολάρια -από 200.000 δολ.- για containership της Euroseas

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής


    Σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα παραμένουν οι τιμές ναύλωσης στην αγορά των contaιnerships, με την ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, να προχωρά σε ένα ακόμη super deal με ημερήσια ναύλα ύψους 130.000 δολαρίων.

    Η συμφωνία αφορά στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Synergy Oakland, χωρητικότητας 4.250 teu και κατασκευής 2009, έχει χρονική διάρκεια 2 -3 μήνες και θα ξεκινήσει μεταξύ 5 έως 25 Ιανουαρίου, όταν το containership επιστραφεί από τους υφιστάμενους ναυλωτές του.

    Αμέσως μετά τη λήξη της συγκεκριμένης χρονοναύλωσης, το πλοίο θα ναυλωθεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα διάρκειας 48 έως 51 μηνών, σε άλλο ναυλωτή, στην τιμή των 42.000 δολαρίων ημερησίως. Η έναρξη αυτής της ναύλωσης θα ξεκινήσει το αργότερο μέχρι τις 15 Απριλίου.

    Αναλυτές εκτιμούν ότι οι πλοιοκτήτες στρέφονται σταδιακά σε ναυλώσεις μεγαλύτερης διάρκειας καθώς οι βραχυπρόθεσμοι ναύλοι βαίνουν μειούμενοι. Υπενθυμίζεται ότι το Synergy Oakland είναι από τον Οκτώβριο ναυλωμένο στην τιμή των 202.000 δολαρίων ημερησίως, για χρονική περίοδο 60 έως 85 ημερών.

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε επικερδείς συμφωνίες ναύλωσης για ένα από τα πλοία μας, το Synergy Oakland, που αποτυπώνουν την εξαιρετική δυναμικής της τρέχουσας βραχυπρόθεσμης αγοράς κατά τους επόμενους δύο έως τρεις μήνες και στη συνέχεια εξασφαλίζουν τα έσοδα του πλοίου για τουλάχιστον τέσσερα επιπλέον έτη.

    Το πλοίο θα αποφέρει στα EBITDA 11,5 εκατ. δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του 2022 και περίπου άλλα 12 εκατ. δολάρια ετησίως κατά τα τέσσερα επιπλέον χρόνια ναύλωσης του”.

    “Τόσο οι τιμές όσο και η διάρκεια των ναυλώσεων είναι ενδεικτικά της ισχύος και της ανάκαμψης της αγοράς από την ήπια διόρθωση που καταγράφηκε τον περασμένο μήνα. Αναμένουμε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε σε θέση να επωφελούμαστε από τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς, καθώς υπάρχουν ακόμη τέσσερα πλοία του στόλου μας, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς ναύλωση το επόμενο τετράμηνο και δύο μέσα στο 2022” επισήμανε ο κ. Πίττας.

    “Αν διατηρηθούν τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς, η ανανέωση των ναυλώσεων που λήγουν θα επιφέρει σημαντική αύξηση στην κερδοφορία μας και κάλυψη του στόλου για τα επόμενα χρόνια, παρέχοντας γερές βάσεις ρευστότητας για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας μας και ανταμοιβές στους μετόχους μας, ανάλογα με την κρίση του διοικητικού μας συμβουλίου”, συμπλήρωσε.

    Διαβάστε ακόμα:



    ΣΧΟΛΙΑ