ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εικόνα που σχετίζεται με τα στοιχεία του Ιουλίου του τρέχοντος έτους είναι εξαιρετικά αισιόδοξη για τα λιμάνια της Κίνας.
Συνολικά διακινήθηκαν 909,3 εκατομμύρια τόνοι, που εμφανίζει αύξηση 5,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αντίθετα στα ποτάμια λιμάνια η διακίνηση ήταν 519,1 εκατομμύρια τόνοι (+8,9%). Συνολικά, ο κλάδος κατέγραψε διαμετακόμιση φορτίων 1,43 δισεκατομμυρίων τόνων (+6,6% τον Ιούλιο του 2022).
Στην πρώτη θέση βρίσκεται το λιμάνι Ningbo-Zhoushan με 110,6 εκατομμύρια τόνους (-1,0% σε ετήσια βάση), ακολουθούν τα λιμάνια της Tangshan με 69,5 εκατομμύρια τόνους (+5,3%), στην τρίτη θέση η Σαγκάη με 62,3 εκατομμύρια τόνους (+ 4,2%). Στη συνέχεια ακολουθεί το Qingdao με 61,3 εκατομμύρια τόνους (+5,5%), το Guangzhou 52,3 εκατομμύρια τόνους (-3,3%) και το Rizhao ακόμα 50,4 εκατομμύρια τόνους (+5,4%).
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Καραγεώργης: 5+1 ιστορίες για τον «σαματατζή» μικροεφοπλιστή
Strix Holdings: Με 97,391% στην Attica Group μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Πρότασης
Βαρβιτσιώτης: Χρηματοδότηση για τρία έργα σε τρεις λιμενικές υποδομές της Θάσου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κέλλυ Δρίτσα (Nereus): Η βράβευση στα Lloyds, το επόμενο βήμα και ο ανταγωνισμός
- Εθνική Τράπεζα: Πώς θα πάρετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με δάνειο από 3.000 έως 30.000 ευρώ
- Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 693 πλοία – Αυξήθηκαν οι παραγγελίες κατά 42 πλοία μέσα σε ένα μήνα
- Προχωρά το project της Μαρίνας Αλίμου – Στις αρχές του 2026 οι οικοδομικές άδειες για το «χρυσό» asset της REDS