ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέθηκε σε λειτουργία το σύστημα καταγραφής αποθεμάτων υγειονομικού υλικού των επιχειρήσεων στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
«Ανέβηκε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την καταγραφή όλων των αποθεμάτων των υγειονομικών υλικών. Πάμε σοβαρά, συγκροτημένα και γρήγορα. Πολεμούμε την αισχροκέρδεια» σημειώνει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Παναγιώτης Σταμπουλίδης αναφέρει σε δική του ανάρτηση:
«Το σύστημα καταγραφής αποθεμάτων υγειονομικου υλικού των επιχειρήσεων τέθηκε σε λειτουργία. Καλούμε όσους εμπλέκονται στα στάδια που ορίζει η ΠΝΠ ΦΕΚ64/2020 να δηλώσουν άμεσα τα αποθέματά τους».
Η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στο πλαίσιο λήψης έκτακτων μέτρων για την προστασία του πληθυσμού από τον COVID-19, καλεί όλες τις επιχειρήσεις που παράγουν ή/και εισάγουν ή/και διακινούν ή και διανέμουν προϊόντα ατομικής προστασίας και υγιεινής και συγκεκριμένα α) χειρουργικές μάσκες β) αντισηπτικά διαλύματα και γ) αντισηπτικά μαντηλάκια, να δηλώσουν τα αποθέματά τους για τα είδη αυτά και να τα επικαιροποιούν κάθε τρεις ημέρες, για όσο διάστημα η χώρα μας τελεί σε κατάσταση έκτακτων συνθηκών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διάσωση 35 μεταναστών από σκάφος της Frontex νότια της Γαύδου
- Ναύπακτος: Πυρκαγιά στην περιοχή Κρυονέρια
- Σνάμπελ (ΕΚΤ): «Βλέπει» νέες αυξήσεις επιτοκίων παρά την εκεχειρία ΗΠΑ-Ιράν
- Αλεξάνδρα Σδούκου: Τσουκαλάς και ΠΑΣΟΚ νοιάζονται μόνο για το ποια παζάρια μπορεί να τους εξασφαλίσουν κάποιο δήμαρχο παραπάνω
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.