ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την λειτουργία και την συντήρηση του “ελαφρού μετρό” της πόλης της Ιερουσαλήμ φιλοδοξεί να αναλάβει η ΣΤΑΣΥ, που συμμετέχει σε μία από τις έξι μεγάλες κοινοπραξίες που έχουν περάσει στην β´ φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή της νέας γραμμής, αλλά και για την επέκταση της υφιστάμενης.
Στην κοινοπραξία που φέρει το όνομα PANGEA, εκτός από την ΣΤΑΣΥ συμμετέχουν, η τσεχική SKODA που θα αναλάβει το τροχαίο υλικό, ο ελληνικός όμιλος ΤΕΡΝΑ ΑΕ και ένας κινεζικός, που θα αναλάβουν το κατασκευαστικό μέρος. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Γιώργος Θωμόπουλος, το κόστος του έργου υπολογίζεται σε 2 δισ. δολάρια και περιλαμβάνει την επέκταση του σημερινού δικτύου της πόλης της Ιερουσαλήμ μήκους 13 χλμ. στα 22 χλμ. και την κατασκευή μιας δεύτερης γραμμής μήκους 20 χλμ. Ο χρόνος λειτουργίας από την ΣΤΑΣΥ, αν αναλάβει έργο, θα είναι 15 χρόνια – και της συντήρησης 25 χρόνια. Ολόκληρο το δίκτυο θα είναι υπέργειο λόγω των σημαντικών αρχαιοτήτων της πόλης.
Η ημερομηνία για τις δεσμευτικές προσφορές έχει οριστεί για τις 15 Μαρτίου, χωρίς να αποκλείεται να δοθεί μια παράταση 2-3 μηνών.
Η ΣΤΑΣΥ συμμετέχει και στην διεκδίκηση ενός ακόμη σημαντικού έργου στο Ισραήλ, το οποίο όμως βρίσκεται σε αρχικό στάδιο.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φάμελλος: «Η Ομάδα Αλήθειας αποτελεί παρακρατική ομάδα και παραμάγαζο της ΝΔ των Μητσοτάκη – Γεωργιάδη»
- ΕΛΑΣ: Προσοχή σε πλαστό μήνυμα που διακινείται ως δήθεν επιστολή της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
- Τουρκία: Πέθανε ο Κούρδος πολιτικός Σιρί Σουρεγιά Οντέρ, διαμεσολαβητής στην έκκληση Οτσαλάν για αφοπλισμό του ΡΚΚ
- Υπουργείο Τουρισμού για τα τροχόσπιτα: Βάζουμε τέλος στην καταχρηστική κατάληψη δασών, αιγιαλών, αρχαιολογικών χώρων – Nομοθετoύμε το αυτονόητο
