• Business

    «Πέππα το γουρουνάκι» και «Πιτζαμοήρωες» μετακομίζουν στη Hasbro έναντι 4 δισ. δολαρίων

    • NewsRoom
    Hasbro


    Η Hasbro θα προχωρήσει στην αγορά του Entertainment One για περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, προσθέτοντας το ανεξάρτητο στούντιο με προσχολικά σήματα όπως τα Peppa Pig και PJ Masks, ανέφεραν οι εταιρείες την Πέμπτη.

    Το γερό χαρτί στο χαρτοφυλάκιο της Entertainment One είναι η σειρά Peppa Pig (Πέππα το γουρουνάκι) και τα προϊόντα της, ενώ από τα πιο γνωστά brands της είναι τα PJ Masks (Πιτζαμοήρωες) και Ricky Zoom. Πρόκειται για σήματα που παράγουν ισχυρά κέρδη σε πολλαπλούς τομείς, από την τηλεόραση έως τα θεματικά πάρκα ψυχαγωγίας και τα παινχίδια.

    Η Hasbro ευελπιστεί ότι θα επιτύχει ετήσια εξοικονόμηση κόστους ύψους 130 εκατ. δολαρίων έως το 2022 χάρη στη συμφωνία.

    «Η Hasbro θα αξιοποιήσει τις εκπληκτικές δυνατότητες ψυχαγωγίας της eOne για να φέρει το χαρτοφυλάκιο των μαρκών που απευθύνονται σε παίκτες βιντεοπαιχνιδιών, φανς, και οικογένειες σε όλες τις οθόνες παγκοσμίως», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hasbro, Brian Goldner.

    Η Hasbro θα καταβάλει 5,60 λίρες ανά μετοχή και θα χρηματοδοτήσει τη συμφωνία με χρέη και 1,0 – 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά από τη χρηματοδότηση μετοχών, ανέφεραν οι εταιρείες.

    Η Hasbro δήλωσε ότι βλέπει ετήσιες συνεργίες επιτοκίων ύψους περίπου 130 εκατ. δολαρίων έως το 2022, με τη βοήθεια εξοικονομήσεων από ένα τμήμα της επιχείρησης παιχνιδιών eOne στο εσωτερικό της επιχείρησης και τη βελτίωση της κερδοφορίας των δραστηριοτήτων αδειοδότησης και εμπορευματοποίησης.



    ΣΧΟΛΙΑ