• Business

    Π. Χατζηιωάννου: Κέρδη και αναχρηματοδότηση χρέους για τη Safe Bulkers

    Πόλυς Χατζηιωάννου


    Κέρδη κατέγραψε στο δεύτερο τρίμηνο του έτους η ναυτιλιακή Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάνου, καθώς τα ισχυρά έσοδα από ναύλα αντιστάθμισαν τα υψηλά έξοδα δεξαμενισμού.

    Ειδικότερα τα καθαρά κέρδη στο δεύτερο τρίμηνο 2018 ανήλθαν σε 4,1 εκατ. δολ. έναντι ζημιών 1,6 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 4,8 εκατ. δολ. έναντι προσαμοσμένων ζημιών 2,3 εκατ. δολ. το δεύτερο τρίμηνο 2017. Πρόκειται για το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο που η ναυτιλιακή καταγράφει προσαρμοσμένα κέρδη.

    Τα καθαρά έσοδα της εταιρία ανήλθαν στα 47 εκατ. δολ. έναντι 35 εκατ. δολ. το ίδιο χρονικό διάστημα του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 34%. Παράλληλα, το ισοδύναμο χρονοναύλωσης αυξήθηκε στα 13.325 δολ. ημερησίων, το υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας τριετίας.

    Τον Ιούνιο 2018, η Safe Bulkers παρέλαβε το τελευταίο νεότευκτο που βρίσκονταν υπό κατασκευή, Pedhoulas Cedrus, χωρητικότητας 81,800 dwt, τύπου kamsarmax. Άμεσα το πλοίο ναυλώθηκε για 12 μήνες, με τα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 15.000 δολ. ημερησίως.

    Επίσης, αποκάλυψε ότι το Μάιο εξάσκησε μία option για αγορά πλοίου μέσω υφιστάμενης συμφωνίας sale and leaseback για την απόκτηση ενός πλοίου kamsarmax αξίας 22,7 εκατ. δολ. Το νέο πλοίο θα παραδοθεί στο στόλο της τον Αύγουστο.

    Η εταιρία συμφώνησε την τροποποίηση υφιστάμενης πιστωτικής διευκόλυνσης ύψους 160,5 εκατ. δολ. που λήγει το 2022, μειώνοντας τις κύριες δόσεις για τα επόμενα 4 χρόνια κατά 63,3 εκατ. δολ. Επίσης, προχώρησε στην τροποποίηση ενός ακόμη δανείου 28 εκατ. δολ. που λήγει το 2021, διευρύνοντας τη διάρκεια του και μειώνοντας τις δόσεις την επόμενη τριετία κατά 3,2 εκατ. δολ.

    Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπάρης, Πρόεδρος της Safe Bulkers δήλωσε: “Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018, το ισοδύναμο χρονοναύλωση της εταιρίας συνέχισε να αυξάνεται, καθώς νέα ναλοσύμφωνα αντικατέστησαν τα παλαιότερα που έληξαν σε υψηλότερες τιμές ναύλων. Συνεχίσαμε να εστιάζουμε στη βελτίωση της κεφαλαιακής δομής μας και στην χρηματοδότησης των εκροών, μέσω της αναχρηματοδότησης ενός πλοίου Kamsarmax στο πλαίσιο υφιστάμενης συμφωνίας πώλησης και επαναμίσθωσης του και χρηματοδοτώντας την παράδοση του τελευταίου νεότεκτου πλοίου μας μέσω της έκδοσης μετοχών μίας θυγατρικής μας. Συμφωνήσαμε επίσης να αναχρηματοδοτήσουμε δύο δάνεια με πληρωμές balloon μέχρι το 2021, επεκτείνοντας τη διάρκεια του χρέους μας και αυξάνοντας την οικονομική μας ευελιξία”.

    Barmparis Loukas
    Δρ. Λουκάς Μπαρμπάρης

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Vrontados Shipping: H νέα κίνηση ανανέωσης του στόλου της οικογένειας Λω

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γιώργος και Βασίλης Μιχαήλ: Νέο deal για την Benetech Shipping

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Δ. Διαμαντίδης: Η απίστευτη δικαστική περιπέτεια με ρωσικό κολοσσό για πλοίο της Delta Tankers

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ