• Business

    Όμιλος Nespresso: Η ελληνική «συνταγή» για την πανδημία που κέρδισε τους Ελβετούς

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Αντώνης Αυγερόπουλος,


    Με μια διαφορετική στρατηγική και το βλέμμα στην επόμενη μέρα προσέγγισε η Nespresso Hellas την υγειονομική κρίση.

    Έχοντας την απόλυτη στήριξη των κεντρικών στην Ελβετία, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να κλείσει προληπτικά για λόγους προστασίας εργαζομένων και καταναλωτών τις boutiques της από τις 16 Μαρτίου, παρ’ ότι μπορούσε να διατηρήσει ανοιχτά τα καταστήματά της. Παράλληλα, συνέχισε να καταβάλλει κανονικά τη μισθοδοσία των περίπου 150 εργαζομένων της, παρ’ ότι ήταν μεταξύ των πληττόμενων επιχειρήσεων και θα μπορούσε να κάνει χρήση της δυνατότητας να αναστείλει τις συμβάσεις εργασίας του προσωπικού της, εξοικονομώντας πόρους και αποφεύγοντας έξοδα.

    Μάλιστα για αυτή την πρωτοβουλία, να θέσει δηλαδή σε προτεραιότητα την ασφάλεια του προσωπικού και των εργαζομένων, δέχθηκε τα εύσημα από τα κεντρικά του ομίλου ενώ έγινε παράδειγμα προς μίμηση για τις υπόλοιπες θυγατρικές του ομίλου στην Ευρώπη, οι οποίες ακολούθησαν το ίδιο μοντέλο.

    Όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της Nespresso Hellas και υπεύθυνος για την Nespresso στις υπόλοιπες χώρες των Βαλκανίων, Αντώνης Αυγερόπουλος, η συγκεκριμένη κίνηση θα ωφελήσει πολλαπλώς την εταιρεία μεσοπρόθεσμα αφού οι εργαζόμενοι θα εκτιμήσουν τη στάση εταιρείας και θα ανεβάσουν ακόμη περισσότερο την απόδοσή τους, όταν θα επιτραπεί η λειτουργία των καταστημάτων, προσφέροντας ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες της.

    Βέβαια, η εταιρεία δεν σταμάτησε να τροφοδοτεί τους καταναλωτές με προϊόντα της, αφού έχει διαδικτυακή παρουσία ενώ δέχεται παραγγελίες και τηλεφωνικά.

    Σύμφωνα με τον κ. Αυγερόπουλο, οι ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές παραγγελίες αυξήθηκαν σημαντικά μετά το ξέσπασμα του κορονοϊού και το κλείσιμο των καταστημάτων, κάτι που κρίνεται ως ιδιαίτερα ικανοποιητικό αν και τα συγκεκριμένα κανάλια δεν είναι αρκετά για να καλύψουν πλήρως τις απώλειες.

    Σημαντικό ρόλο, όπως λέει ο επικεφαλής της Nespresso Hellas, έχει παίξει και το γεγονός πως η εταιρεία μπόρεσε να ανταποκριθεί επιτυχώς στην υψηλή ζήτηση για ηλεκτρονικές αγορές καθώς οι παραδόσεις γίνονται έγκαιρα και σε διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 48ώρες. «Είναι σημαντικό για την επόμενη μέρα οι πελάτες που δοκίμασαν για πρώτη φορά το διαδίκτυο για τις αγορές τους να έχουν μια θετική εμπειρία», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

    Όσον αφορά στα επόμενα βήματα της εταιρείας, ο κ. Αυγερόπουλος λέει πως αυτό που προέχει είναι η ομαλή επιστροφή των καταστημάτων σε λειτουργία ενώ ξεκαθαρίζει πως δεν σχεδιάζεται η τοποθέτηση των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, παρά την κινητικότητα που δείχνει ο ανταγωνισμός. «Είναι σημαντικό, τώρα περισσότερο από ποτέ να μείνουμε πιστοί στο μοντέλο που ακολουθούμε», υπογραμμίζει, λέγοντας πως το μοντέλο της Nespresso βασίζεται σε στοχευμένες προτάσεις και στην απευθείας επαφή με τον καταναλωτή. Κληθείς να σχολιάσει τον επενδυτικό σχεδιασμό και πόσο επηρεάζεται από την υγειονομική κρίση τονίζει πως καθοριστικό ρόλο θα παίξει η κατάσταση την επόμενη μέρα και πως θα διαμορφωθούν τα εξ’ αποστάσεως κανάλια πώλησης, ώστε να καταλήξουν στο «ιδανικό δίκτυο του αύριο».

    Στο πεδίο ευθύνης της Nespresso Hellas είναι η Κύπρος, αλλά και οι αγορές των Βαλκανίων.

    Στην Ελλάδα, λειτουργούν 6 Nespresso Boutique στην Αθήνα και 2 στην Θεσσαλονίκη.

    Το 2018, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 24,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη διαμορφώθηκαν σε περίπου 800 χιλ. ευρώ.



    ΣΧΟΛΙΑ