Ξεκίνησε την Παρασκευή η πολιτική φάση της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης με το πρώτο dry port που έχει δημιουργηθεί στη Σόφια, με το πρώτο τρένο να αναχωρεί από το Λιμάνι, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του ΟΛΘ.
Η πιλοτική φάση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, η οποία ξεκίνησε με αυτό το δρομολόγιο συνολικής διάρκειας 16 ωρών, θα διαρκέσει έως τα μέσα Ιανουαρίου του 2021. Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης φάσης θα τελειοποιηθεί η σύνδεση και οι επιμέρους παρεχόμενες υπηρεσίες. Στο πλαίσιο αυτό, θα ακολουθήσουν εβδομαδιαίες αναχωρήσεις και αφίξεις μεταξύ του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του Dry Port της Σόφιας, σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, προσφέροντας σταθερότητα και αποτελεσματικότητα στην αγορά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος – Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της ΟΛΘ Α.Ε. Franco Nicola Cupolo, δήλωσε: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει δεσμευτεί να προχωρήσει στην ανάπτυξη στρατηγικής σιδηροδρομικής σύνδεσης στα Βαλκάνια. Σήμερα ξεκίνησε η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με το dry port της ΟΛΘ Α.Ε. στη Σόφια της Βουλγαρίας, μέσω της οποίας θα παρέχονται αποδοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες, δρομολόγια και κόστη. Η τακτική σύνδεση σε εβδομαδιαία βάση μεταξύ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του dry port στη Σόφια, θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα του λιμανιού και ενισχύοντας την εισαγωγική και εξαγωγική δραστηριότητα θα συμβάλλει σημαντικά τόσο στην τοπική και εθνική οικονομία όσο και στην οικονομία της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Αυτά τα έργα θα αποσυμφορήσουν την Αττική – Τι θα γίνει με τον ΒΟΑΚ