ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Novibet, στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης και της ενίσχυσης της παγκόσμιας παρουσίας της, ανακοινώνει την ένταξη του κ. Νίκου Βαρβαδούκα στη θέση του Chief Marketing and Growth Officer.
Με περισσότερα από 20 χρόνια ηγετικής εμπειρίας στο brand building και το digital commerce, ο κ. Βαρβαδούκας έχει συμβάλει καθοριστικά στη διαμόρφωση και την ανάπτυξη κορυφαίων brands. Στην πορεία της καριέρας του κατείχε κομβικές θέσεις σε εταιρείες όπως οι Philip Morris, Γερμανός, Diageo, Cosmos Sport και Public Group, όπου διετέλεσε Αντιπρόεδρος.
Με την άφιξή του στη Novibet, ο κ. Βαρβαδούκας αναλαμβάνει να ηγηθεί της στρατηγικής ενδυνάμωσης του brand και της ψηφιακής εμπορικής ανάπτυξης της εταιρείας, σε μια περίοδο δυναμικών εξελίξεων και διεθνούς επέκτασης.
Η συνεργασία της Novibet με τον κ. Χριστόφορο Μποζατζίδη ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του προγραμματισμού της εταιρείας.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Έλωνα Πουκαμισά, Novibet, epoukamisa@novibet.com
Μαίρη Αναστασίου, Valuecom, mary_anastasiou@valuecom.gr
Διαβάστε επίσης
Στον Ιταλό της ΙΟΝ το 2% της Lamda – Επενδύει και στο Ελληνικό
Παπαθανάσης: Σημαντική αύξηση 212% για τις δημόσιες επενδύσεις το 2026 σε σχέση με το 2019
Θεοδωρικάκος: Απόλυτη δέσμευση της κυβέρνησης για το ThessINTEC
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μαρινάκης: Ο Άγνωστος Στρατιώτης θα είναι μόνο για την τιμή των νεκρών και τίποτε άλλο
- Γεωργιάδης από Παίδων «Αγία Σοφία»: Τα θερμά μου ευχαριστήρια προς τον κ. Θανάση Μαρτίνο για τη γενναιόδωρη δωρεά του
- Ανάλυση Τράπεζας Πειραιώς: Η επενδυτική στρατηγική του 4ου τριμήνου 2025
- Intracom Telecom: Νέο σύστημα WiBAS™ G5 για την ευρυζωνική συνδεσιμότητα σε πολυκατοικίες
