• Business

    Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησης

    • NewsRoom
    Αναστάσιος Μάνος, ΔΕΔΔΗΕ

    Αναστάσιος Μάνος, ΔΕΔΔΗΕ


    Ο ΔΕΔΔΗΕ για μια ακόμη φορά εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).

    Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

    Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

    Διαβάστε επίσης:

    Θεσσαλία – Υπουργείο Ανάπτυξης: Ενέργειες για τη στήριξη των καταναλωτών και την αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας

    Epsilon Net: Αποστολή 25 τόνων εμφιαλωμένου νερού στους πληγέντες της Θεσσαλίας

    ΔΕΗ myBusiness4All: Ανταγωνιστική χρέωση για μικρές επιχειρήσεις και παροχές



    ΣΧΟΛΙΑ