• Business

    Ντόρα Τσατούχα – Δάφνη Ζουλού: Το δίδυμο πίσω από το νέο luxury skincare brand Oriad, που έγινε talk of the town

    Οι συνδημιουργοί της Oriad Athens, Ντόρα Τσατούχα και Δάφνη Ζουλού

    Οι συνδημιουργοί της Oriad Athens, Ντόρα Τσατούχα και Δάφνη Ζουλού


    Δυο νέες γυναίκες, προερχόμενες από τον χώρο του τουρισμού και του luxury, η Ντόρα Τσατούχα και η Δάφνη Ζουλού, ένωσαν τις δυνάμεις τους και καινοτόμησαν, δημιουργώντας το νέο luxury  skincare brand Oriad.

    H ιστορία τους έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Όχι μόνο γιατί το όνομα του brand προέρχεται από τις Ορειάδες, τις νύμφες των βουνών κατά τη μυθολογία – που ήταν όμορφες, ζούσαν πολλά χρόνια και αγαπούσαν και προστάτευαν το περιβάλλον – αλλά και γιατί η αφορμή, για να ξεκινήσουν όλα, ήταν ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας. Που όχι μόνο δεν σταμάτησε τις δυο γυναίκες – όπως θα μπορούσε – αλλά, αντίθετα, τις κινητοποίησε…

    Τα προϊόντα είναι unisex, 100% vegan, cruelty-free, χωρίς άρωμα, ασφαλή για χρήση την περίοδο της εγκυμοσύνης και οι συσκευασίες τους είναι οικολογικές. Ο ορός Ultra-Rich Regenerating Serum –  το best seller του brand – έλαβε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία best serum στα Aesthetic Awards 2023.

    Ακολουθεί η συνέντευξη, που παραχώρησαν στο Mononews:

    -Πώς ξεκίνησε η εταιρεία;

    Ντ. Τσατούχα: Όλα ξεκίνησαν στις αρχές του 2020, όταν η πανδημία έφερε μια νέα κατάσταση στις ζωές όλων μας. Με τη Δάφνη γνωριστήκαμε, όταν δουλεύαμε μαζί στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία. Μετά από πολλά χρόνια έντονων ρυθμών, βρήκαμε τον χρόνο να σκεφτούμε, να δώσουμε προτεραιότητα στη σωματική και στην ψυχική μας υγεία και να έρθουμε πιο κοντά στη φύση. Οι σπουδές στην κοσμετολογία προέκυψαν στο πλαίσιο της εσωτερικής αναζήτησης, προκειμένου να γνωρίσουμε τις ιδιότητες των φαρμακευτικών φυτών και την παρασκευή εκχυλισμάτων, για προσωπική χρήση αρχικά.

    Στη συνέχεια μια διάγνωση καρκίνου στα 30 μου ήρθε να ανατρέψει όλα όσα θεωρούσαμε ως τότε δεδομένα. Ο γιατρός μου με προέτρεψε να είμαι προσεκτική με ό,τι καταναλώνω και κάπως έτσι ξεκινήσαμε να διαβάζουμε τα συστατικά από τα προϊόντα περιποίησης, που είχαμε στα ντουλάπια μας. Ήτανε πραγματικά σοκαριστικό, το πόσα τοξικά συστατικά χρησιμοποιούσαμε καθημερινά. Έτσι, λοιπόν, γεννήθηκε η ιδέα, αρχικά για να καλύψει τη δική μας ανάγκη, για καθαρά και απόλυτα ασφαλή προϊόντα, τα οποία δε στερούνται αποτελεσματικότητας αλλά και πολυτέλειας. Η φιλοσοφία της Oriad Athens είναι μια φιλοσοφία ζωής. Δεν είναι ένα, ακόμη, skincare brand, αλλά μια ανάγκη να μας αγαπάμε περισσότερο και να βελτιώσουμε την ποιότητα της καθημερινότητάς μας σε όλους τους τομείς.

    Ποιες είναι οι δυσκολίες/προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;

    Ντ. Τσατούχα: Η μεγαλύτερη πρόκληση στην αρχή ήτανε η απόφαση να παραιτηθούμε από τις δουλειές μας, προκειμένου να κυνηγήσουμε το όνειρό μας, να δημιουργήσουμε την Oriad και να δώσουμε όλο τον χρόνο, την ενέργεια και το πάθος μας σε αυτό το εγχείρημα. Σίγουρα καμία αρχή δεν είναι εύκολη, μέχρι μια ιδέα να γίνει πράξη. Όμως όταν έχεις ένα όραμα, μπορείς να ξεπεράσεις όλες τις προκλήσεις, που εμφανίζονται καθημερινά.

    Το γεγονός, επίσης, πως οι ίδιες δεν είμαστε χημικοί, αποτέλεσε μια πρόκληση, ώστε να δημιουργήσουμε μια δυνατή ομάδα – τόσο στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης των συνταγών, όσο και στον ποιοτικό έλεγχο – που να εναρμονίζεται πλήρως με τις αξίες μας. Έχοντας υπάρξει για χρόνια εργαζόμενες σε μεγάλες εταιρίες, γνωρίζουμε καλά πως η επιτυχία είναι πάντα αποτέλεσμα μιας δυνατής ομάδας.

    Επίσης τα σεμινάρια επιχειρηματικότητας που κάναμε, μας βοήθησαν να κατανοήσουμε όλους τους τομείς μια επιχείρησης, ώστε να μπορούμε να διακρίνουμε τον καλύτερο επαγγελματία στον κάθε τομέα. Έτσι κάναμε εκτενή έρευνα και επιλέξαμε για προμηθευτές και συνεργάτες τους καλύτερους στην Ελλάδα, αυξάνοντας από τη μια τα κόστη μας, αλλά δημιουργώντας, από την άλλη, μια δυνατή ομάδα, στηρίζοντας παράλληλα και την ελληνική οικονομία. Στόχος μας είναι να ανατρέψουμε την πεποίθηση πως τα φυτικά καλλυντικά δεν μπορούν να είναι αρκετά αποτελεσματικά ή πολυτελή.

    Αυτό αποτελεί για εμάς μέχρι σήμερα μια από τις πιο σημαντικές προκλήσεις, δεδομένου πως δραστηριοποιούμαστε σε έναν πολύ απαιτητικό και ανταγωνιστικό κλάδο.

    Το best seller του brand, ο Ultra-Rich Regenerating Serum.
    Το best seller του brand, ο Ultra-Rich Regenerating Serum.

    -Στην Ελλάδα τα vegan καλλυντικά τα γνωρίζει ο κόσμος;

    Δ. Ζουλού: Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς τα vegan προϊόντα, όχι μόνο στη διατροφή, αλλά και στα προϊόντα περιποίησης. Ο κόσμος είναι πολύ πιο ενημερωμένος σε σχέση με το παρελθόν και συνειδητά επιλέγει προϊόντα  που δεν σχετίζονται με οποιαδήποτε μορφή βίας στα ζώα και εταιρίες που δεν πραγματοποιούν πειράματα σε ζώα, ούτε χρησιμοποιούν ζωικά παράγωγα στις φόρμουλές τους.

    Ωστόσο σίγουρα στο εξωτερικό είναι πολύ πιο προχωρημένα τα πράγματα σε αυτό το κομμάτι και ο κόσμος είναι πολύ πιο συνειδητά στραμμένος προς τη βιωσιμότητα στο σύνολό της. Για αυτόν τον λόγο και οι περισσότεροι πελάτες μας είναι από το εξωτερικό. Είναι πιο «εκπαιδευμένοι» να αναγνωρίζουν τα πραγματικά καθαρά και ηθικά προϊόντα, που θα εντάξουν στη ρουτίνα τους.

    Στην Ελλάδα παρατηρούμε πως πλέον το κοινό εξοικειώνεται με τους όρους vegan και cruelty free, διαβάζει σχετικά άρθρα και ενημερώνεται, ενώ αρκετοί διαβάζουν τα συστατικά των καλλυντικών και τις πιστοποιήσεις τους, πριν τα αγοράσουν. Είμαστε περήφανες που συμβάλλουμε και εμείς σε αυτό το παγκόσμιο κίνημα, έχοντας πάρει την πιστοποίηση 100% vegan και cruelty-free από τον παγκόσμιο οργανισμό PETA.

    -Μιλήστε μας για τα προϊόντα του brand

    Δ. Ζουλού: Η πρώτη σειρά, που έχουμε λανσάρει, η Neroli Collection, είναι κατά κύριο λόγο αντιρυτιδικά προϊόντα περιποίησης προσώπου. Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση αντιγήρανσης, με δραστικά συστατικά, 100% vegan, cruelty-free, unisex, χωρίς τοξικά συστατικά και ασφαλή για χρήση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού.

    Η φιλοσοφία μας είναι εντελώς μινιμαλιστική, τόσο στην αισθητική του brand, όσο και στην ίδια τη χρήση των προϊόντων. Ο κόσμος δεν έχει ούτε χρόνο, αλλά ούτε και χρειάζεται να ξοδεύει χρήματα, για να αγοράζει πολλά και διαφορετικά προϊόντα για την καθημερινή ρουτίνα του. Οι ανάγκες του δέρματος μεταξύ των φύλων δεν διαφέρουν, για αυτόν τον λόγο η σειρά αποτελείται από λίγα προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας και αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας. Αποτελείται από μια κρέμα προσώπου, μια κρέμα ματιών, έναν ορό, ένα καθαριστικό αλλά και δροσιστικό τόνερ, ένα βιολογικό λάδι για χρήση σε όλο το σώμα και, φυσικά, τα σετ μας. Η χρήση των προϊόντων της Oriad Athens είναι ιδανική για τον άνδρα και για τη γυναίκα και για όλες τις ώρες της μέρας.

    Τα προϊόντα του brand
    Τα προϊόντα του brand

    -Πού τα βρίσκουμε; Πώς έγινε η επιλογή;

    Δ. Ζουλού: Τα προϊόντα μας διατίθενται σε πολυτελή ξενοδοχεία, σε χώρους ευεξίας, σε κέντρα αισθητικής, σε δερματολογικά ιατρεία, σε concept stores και σε επιλεγμένα φαρμακεία στην Ελλάδα, ενώ αυτή τη στιγμή επεκτείνουμε το δίκτυό μας με νέες συνεργασίες και εξαγωγές σε χώρες του εξωτερικού. Επιπλέον, διατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, από το οποίο αποστέλλονται παραγγελίες σε όλο τον κόσμο.

    Οι συνεργασίες μας, επίσης, περιλαμβάνουν χορηγίες σε yoga και wellness retreats, περιβαλλοντικές δράσεις, καθώς και πρωτοβουλίες που αφορούν στη στήριξη της γυναικείας ενδυνάμωσης και επιχειρηματικότητας. Θέλουμε να έχουμε παρουσία σε οτιδήποτε μας αντιπροσωπεύει σε επίπεδο φιλοσοφίας και τρόπου ζωής.

    -Γυναικεία επιχειρηματικότητα εν έτει 2023. Τι απαιτείται για να πετύχεις;

     Ντ. Τσατούχα: Χαίρομαι ιδιαίτερα που τα τελευταία χρόνια βλέπω γυναίκες να κατακτούν ηγετικές θέσεις σε επιχειρήσεις, αλλά και γυναίκες που τολμούν να κυνηγήσουν το όνειρό τους, δημιουργώντας τη δική τους επιχείρηση. Το γεγονός πως έχουν δημιουργηθεί πολλοί οργανισμοί και θεσμοί, που προάγουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, θεωρώ πως έχει διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο, στο να τολμήσουν περισσότερες γυναίκες να επιχειρήσουν.

    Επιπλέον, υπάρχουν ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε σεμινάρια επιχειρηματικότητας, σε χρηματοδοτικά προγράμματα και σε εκπαιδεύσεις για όλους. Μαζί με τη Δάφνη ξεκινήσαμε με ένα όραμα, να δημιουργήσουμε πραγματικά καθαρά και αποτελεσματικά προϊόντα περιποίησης. Από την ιδέα στην πράξη, ο δρόμος είναι μακρύς, σίγουρα όχι εύκολος, αλλά με ένα οργανωμένο και σαφές σχέδιο, τους κατάλληλους συνεργάτες και μέντορες, μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα.

    Για να πετύχουμε, αυτό που απαιτείται είναι αρχικά να συνειδητοποιήσουμε τι είναι αυτό που μας αρέσει να κάνουμε, τι μας ενθουσιάζει και μας γεμίζει ενέργεια. Στη συνέχεια να εκπαιδευτούμε και να δώσουμε χρόνο, ώστε να αναπτύξουμε τις δεξιότητές μας πάνω σε αυτό και τέλος να φύγουμε από τη ζώνη άνεσής μας και να τολμήσουμε. Ας μη φοβόμαστε τις αποτυχίες. Χρειάζεται χρόνος, επιμονή και μια αναδρομή σε όσα έχουμε καταφέρει, για να δούμε την εξέλιξή μας μέσα από αυτό. Κάθε γυναίκα είναι σημαντικό να το κάνει, γιατί μόνο έτσι μπορεί να αναγνωρίσει τα μικρά καθημερινά «θαύματα», που έχει πετύχει.

    Τα καλλυντικά διατίθενται σε πολυτελή ξενοδοχεία και χώρους ευεξίας
    Τα καλλυντικά διατίθενται σε πολυτελή ξενοδοχεία και χώρους ευεξίας

    -Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το άμεσο μέλλον;

    Ντ. Τσατούχα: Μέσα στα σχεδόν δυο χρόνια, που είμαστε στην αγορά, έχουμε καταφέρει όλα όσα σχεδιάζαμε, έχουμε πανηγυρίσει τις επιτυχίες μας και ανυπομονούμε για όσα ακόμη θα πετύχουμε. Άμεσος στόχος μας είναι να μεγαλώσει η ομάδα μας, ανοίγοντας νέες θέσεις εργασίας και να δημιουργήσουμε νέους κωδικούς για το πρόσωπο και για το σώμα, που να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες και των δύο φύλων.

    Μέσα στα επόμενα χρόνια υπάρχει μια στρατηγική επέκτασης εντός και εκτός Ευρώπης, ώστε να έχουμε παρουσία και σε άλλες χώρες. Ταυτόχρονα εξελισσόμαστε και εντός της Ελλάδας με νέες συνεργασίες, σε επιλεγμένα σημεία πώλησης. Δεσμευόμαστε στα υψηλά μας πρότυπα, διασφαλίζοντας την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και την καθαρότητα κάθε προϊόντος μας. Τέλος, στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια ομάδα, που θα ασχολείται με δράσεις κοινωνική ευθύνης – θα στηρίζουμε έμπρακτα οργανισμούς που μάχονται για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων.

    -Τα προϊόντα έχουν ήδη ξεχωρίσει και έχετε λάβει και διακρίσεις…

     Δ. Ζουλού: Το  Ultra-Rich Regenerating Serum, το οποίο είναι και το best seller μας, βραβεύθηκε με το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία best serum στα Aesthetic Awards 2023. Το προϊόν αυτό, από τη στιγμή που έγινε το λανσάρισμά του, αγαπήθηκε αμέσως από τον κόσμο, ενώ το βραβείο στη συνέχεια ήρθε να μας δώσει μεγάλο ενθουσιασμό και ικανοποίηση.

    Ήταν μια επιβεβαίωση, κατά κάποιο τρόπο, πως έχουμε δημιουργήσει κάτι πραγματικά ξεχωριστό, το οποίο βραβεύθηκε στα πρώτα του κιόλας βήματα. Είμαστε ευγνώμονες για ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα, με ειλικρινή αγάπη σε αυτό που κάνουμε, σεβασμό η μία στην άλλη και όραμα για το μέλλον.

    Διαβάστε επίσης

    Καθηγητής Συρίγος για νέα θεραπεία για τον καρκίνο: Το φάρμακο δεν είναι καταναλωτικό προϊόν

    Δημήτρης Παπαδημητρίου: Ο εφοπλιστής που δίνει ζωή στη Σχοινούσα

    Δ. Ηλιόπουλος: Η καρδιοχειρουργική, το περιστατικό που θυμάται και η κλίση στα εικαστικά



    ΣΧΟΛΙΑ