• Business

    Νίκος Τσάκος: με μια αιφνιδιαστική κίνηση αυξάνει τα έσοδα του κατά 50 εκ δολ

    • NewsRoom

    Ν. Τσάκος, εφοπλιστής


    Η  Tsakos Energy Navigation Ltd (TEN), μία από τις κορυφαίες ναυτιλιακές με στόλο δεξαμενόπλοιων μεταφοράς φυσικού αερίου, ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας ναύλωσης διαρκείας 40 μηνών για το νεοαποκτηθέν πλοίο τύπου VLCC, Ulysses, η οποία εκτιμάται ότι θα της αποφέρει ακαθάριστα έσοδα ύψους 50 εκ. δολαρίων. Η ναύλωση πρόκεiται να ξεκινήσει στις αρχές Ιουλίου.

    “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε μια νέα συμφωνία και την έναρξη μίας καινούριας μακρόχρονης σχέσης με έναν αξιόλογο συνεργάτη”, σχολιάζει ο Νικόλας Τσάκος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΝ. “Η πετυχημένη στρατηγική της ΤΕΝ στηρίζεται στις μακροχρόνιες συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες πετρελαίου και με αξιόλογους και έμπιστους πελάτες. Η διατήρηση και ενίσχυση μιας σταθερής βάσης συνεργατών της ΤΕΝ, αυξάνει την κερδοφορία της και διασφαλίζει την αδιάλειπτη διανομή μερίσματος προς τους μετόχους μας από τα πρώτα χρόνια δημιουργίας της εταιρίας. Η περιορισμένη διάθεση χωρητικότητας (πλοίων), η αυξημένη  ζήτηση και η δημιουργία νέων θαλάσσιων εμπορικών οδών, κάνουν τις  προοπτικές της αγοράς ευοίωνες”, κατέληξε ο κ. Τσάκος.

    Οι συμφωνίες ναύλωσης της TSAKOS ENERGY NAVIGATION 

    Η TEN που ιδρύθηκε το 1993, αποτελεί μία από τις πρώτες και πιο εδραιωμένες εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρίες παγκοσμίως. Στον στόλο της, συμπεριλαμβάνονται  ένα VLCC, ένα μεταφορικό LNG, εννέα δεξαμενόπλοια Aframax, ένα Suezmax DP2 δεξαμενόπλοιο και δύο LR1 δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων όλα υπό κατασκευή. Επίσης τα 65, συνολικά, πλοία, δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου, μεταφοράς εμπορευμάτων και μεταφοράς LNG της εταιρίας έχουν χωρητικότητα 7,2 εκατ. dwt. Από αυτά τα πλοία, τα 47 είναι  δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου, τα 13 είναι για μεταφορά εμπορευμάτων, τα 3 είναι δεξαμενόπλοια και τα δύο για τη μεταφορά LNG.  Όλα τα καινούρια δεξαμενόπλοια της ΤΕΝ -εκτός από το VLCC Hercules και το Maria Energy, μεταφοράς LNG, είναι ναυλωμένα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Από τον Ιούνιο του 2016, το 60% των διαθέσιμων ημερών του στόλου, λαμβάνοντας υπόψη και τις εννέα παραδόσεις πλοίων, είναι κλεισμένο με ασφαλείς συμβάσεις μέσης χρονικής διάρκειας 2,5 ετών, που θα αποφέρουν ελάχιστα ακαθάριστα έσοδα ύψους 1,5 δισ. δολαρίων.

    ΠΛΟΙΑ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗtsakostsakos

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/sinomilies-marinaki-karamitsou-thema-ton-vgenopoulo/53385

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/to-xa-isorropise-alla-i-apili-tou-brexit-parameni/53384



    ΣΧΟΛΙΑ