• Business

    Νίκος Κεράνης (Μαλαματίνα) στο mononews: Τα σχέδια για τη νέα εποχή της οινοποιίας

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Ο Νίκος Κεράνης, Διευθύνων Σύμβουλος Μαλαματίνα

    Νίκος Κεράνης, Διευθύνων Σύμβουλος Μαλαματίνα


    Τα πλάνα για τη νέα εποχή της Μαλαματίνα που πέρασε και επίσημα από λίγους μήνες στον Όμιλο Mantis, περιγράφει στο mononews o νέος Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Κεράνης.

    Στόχος, όπως επισημαίνει ο κ. Κεράνης  είναι «να διασφαλίσουμε όχι μόνο τη διατήρηση της κληρονομιάς» της ιστορικής οινοποιίας αλλά και «ένα νέο, δημιουργικό κεφάλαιο για τη Μαλαματίνα».

    Οι επενδύσεις που προγραμματίζονται για την επόμενη 10ετία είναι είναι ύψους 15 εκατ. ευρώ ενώ όσον αφορά στις πωλήσεις η επιδίωξη είναι μέσα στην επόμενη πενταετία να επιτευχθεί αύξηση του τζίρου στο επίπεδο των 20 εκατ. ευρώ, έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021.

    Παράλληλα o Όμιλος Mantis σύντομα αναμένεται να ιδρύσει θυγατρική εμπορική εταιρεία στη Γερμανία, μέσω της οποίας θα αναβαθμιστεί η πρόσβαση των προϊόντων της Μαλαματίνα τόσο στη συγκεκριμένη αγορά, όσο και σε Αυστρία και της Ελβετία.

    Σημειώνεται πως η Μαλαματίνα μετρά πλέον 126 χρόνια λειτουργίας, ενώ ο Όμιλος εταιρειών Mantis με πρόεδρο τον Χαράλαμπο Κρομμύδα και Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Αλέξανδρο Κρομμύδα, έχει παρουσία στην ελληνική αγορά από το 1974 στον κλάδο των Fast Moving Consumer Goods (FMCGs) και διανέμει στη χώρα μας σημαντικά brands αναψυκτικών, αλκοολούχων ποτών και καταναλωτικών προϊόντων όπως τα Red Bull, AQUA Carpatica, Energizer, Wilkinson, Hawaiian Tropic, M&Ms, Twix, Snickers, Mars, Bounty, Uncle Ben΄s κ.α.

    Αναλυτικά όσα ανέφερε ο κ. Νίκος Κεράνης στο mononews.gr:

    Πρόσφατα ανακοινώσατε για τη Μαλαματίνα επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ στην επόμενη 10ετία. Ποιες είναι οι άμεσες προτεραιότητες σχετικά με την οινοποιία και την ανάπτυξή της κατά το τρέχον έτος;

    Η Μαλαματίνα είναι ένα εμβληματικό brand, που έχουν αγαπήσει γενιές καταναλωτών. Ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα, έχει καθιερωθεί ως κομμάτι της τοπικής κουλτούρας και της καθημερινότητας των ανθρώπων. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε όχι μόνο τη διατήρηση αυτής της κληρονομιάς, αλλά και ένα νέο, δημιουργικό κεφάλαιο για τη Μαλαματίνα. Σε αυτό το πλαίσιο, εστιάζουμε τη στρατηγική και το επενδυτικό μας πλάνο στην παραγωγή ποιοτικών κρασιών, σε προσιτές για τον καταναλωτή τιμές.

    Ειδικότερα, οι επενδύσεις μας καλύπτουν δύο βασικούς τομείς: την πρώτη ύλη και τον εξοπλισμό. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σε ό,τι έχει σχέση με το σταφύλι και την παραγωγή του, ώστε η πρώτη ύλη μας να είναι πάντα η καλύτερη δυνατή. Υλοποιούμε, παράλληλα, επενδύσεις ύψους 1,5 εκατ. ευρώ σε νέα μηχανήματα, για τον εκσυγχρονισμό των οινοποιείων και της γραμμής εμφιάλωσης.

    Με αυτό τον τρόπο επιδιώκουμε να αναβαθμίσουμε την παραγωγική μας δυναμικότητα, να εξασφαλίσουμε ευελιξία στη χρήση νέων συσκευασιών μας και να περιορίσουμε το κόστος λειτουργίας. Μέσα από την υλοποίηση αυτού του σχεδίου, αλλά και με τη γνώση και την πείρα των ανθρώπων της Μαλαματίνας, θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε νέα προϊόντα και να διασφαλίσουμε στην ιστορική μάρκα, τη συνέχεια και το μέλλον που της αξίζει.

    Υπάρχουν πλάνα για το λανσάρισμα νέων κωδικών, είτε για την ελληνική αγορά είτε για το εξωτερικό;

    Όπως γνωρίζετε, διαθέσαμε πρόσφατα στην αγορά δύο νέες σειρές κρασιών, που φέρουν την «υπογραφή» της Μαλαματίνας. Πρόκειται για δύο νέες ρετσίνες – λευκή και ροζέ – με την επωνυμία «Rezine» και τρία κρασιά – λευκό, ροζέ και ερυθρό – με την επωνυμία «Φίλιωμα». Τα κρασιά αυτά παρουσιάστηκαν με μεγάλη επιτυχία σε δύο από τις σημαντικότερες οινικές εκθέσεις στην Ελλάδα, στο Οινόραμα 2022 και στο Thessaloniki Wine Show 2022, αποσπώντας εξαιρετικά σχόλια από κριτικούς, οινοπαραγωγούς, επαγγελματίες του χώρου και βεβαίως από το οινόφιλο κοινό.

    Ήδη έχει ξεκινήσει η τοποθέτησή τους σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε τιμές ιδιαίτερα προσιτές για τους καταναλωτές, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμα και στους χώρους εστίασης. Παράλληλα, ενόψει και της τουριστικής περιόδου, έχουμε διασφαλίσει ότι και η κλασσική μας Μαλαματίνα θα είναι τοποθετημένη σε ένα ευρύ δίκτυο σημείων, σε όλη την Ελλάδα.

    Έχει τεθεί κάποιος στόχος αναφορικά με τις πωλήσεις της εταιρείας και σε ποιο ποσοστό θα συνεισφέρουν στον τζίρο της εταιρείας σε βάθος χρόνου;

    Μέσα από την υλοποίηση του επιχειρηματικού και επενδυτικού μας πλάνου, επιδιώκουμε μέσα στην επόμενη πενταετία να επιτύχουμε αύξηση του τζίρου της «Μαλαματίνα» στο επίπεδο των 20 εκατ. ευρώ, έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021. Για εμάς, όμως, η επιτυχία αυτής της επένδυσης δεν θα κριθεί μόνο σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων. Θα κριθεί από την ικανότητά μας να παράγουμε ποιοτικά προϊόντα, τα οποία οι καταναλωτές εμπιστεύονται και αγαπούν. Και με αυτό το σκοπό θα συνεχίσουμε συστηματικά να εστιάζουμε σε νέα τεχνογνωσία, σε σύγχρονο εξοπλισμό και εγκαταστάσεις και βεβαίως στους ανθρώπους μας.

    Πώς κινείται το κομμάτι των εξαγωγών που αποτελούσε ανέκαθεν μία σημαντική δραστηριότητα για την εταιρεία;

    Το ποσοστό των εξαγωγών σε σχέση με το σύνολο του τζίρου είναι για εμάς ένας σημαντικός δείκτης, αλλά όχι ο μοναδικός. Στόχος μας είναι η συνολική αύξηση του τζίρου, τόσο του εγχώριου όσο και αυτού που προέρχεται από τις εξαγωγές. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού μας, οι εξαγωγές προβλέπεται να ξεπεράσουν το 25%.

    Σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη της παρουσίας μας στις ξένες αγορές είναι η ανάπτυξη ενός ισχυρού δικτύου διανομής. Και σε αυτή την κατεύθυνση, θα αξιοποιήσουμε την πείρα και την κορυφαία εξειδίκευση του Ομίλου Mantis. Σύντομα ο Όμιλος ιδρύει θυγατρική εμπορική εταιρία στη Γερμανία, μέσω της οποίας θα αναβαθμιστεί η πρόσβαση των προϊόντων μας τόσο στη συγκεκριμένη αγορά, όσο και σε αυτές της Αυστρίας και της Ελβετίας.

    Όπως αναφέραμε, στην επόμενη δεκαετία προγραμματίζουμε ένα εκτενές επενδυτικό πλάνο ύψους 15 εκατ. ευρώ. Aφορά στον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού των Οινοποιείων, των γραμμών εμφιάλωσης και των εγκαταστάσεων, και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας και πληροφορικής για την ενίσχυση της θέσης μας στην ελληνική και τη διεθνή αγορά.

    Διαβάστε επίσης:

    Μαλαματίνα: Και επίσημα στη Μantis η ιστορική οινοποιία

    Μαλαματίνα: Η νέα εποχή της ιστορικής οινοποιίας



    ΣΧΟΛΙΑ