• Business

    Είστε πωλητής; Μην χρησιμοποιήσετε ξανά αυτές τις 11 φράσεις

    Σκηνή από την ταινία O Λύκος της Wall Street


    Ακόμη και οι πιο έμπειροι πωλητές δυσκολεύονται πολλές φορές να προωθήσουν κάποια προϊόντα. Μερικές φορές το θέμα είναι να πουν τις σωστές φράσεις και άλλες φορές το τι δεν πρέπει, σε καμία περίπτωση, να πουν στον πελάτη. Κάποιες λέξεις ή φράσεις λειτουργούν αρνητικά στην ψυχολογία του πελάτη και φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

    Η πλατφόρμα πληροφοριών για τις πωλήσεις Gong.io ανέλυσε πάνω από 519.000 κλήσεις πωλήσεων μεταξύ επιχειρήσεων, οι οποίες προορίζονταν να πουλήσουν προϊόντα λογισμικού και βρήκαν κάποιες λέξεις που μείωσαν τις πιθανότητες να κλείσει μια συμφωνία. Σας παρουσιάζουν 11 λέξεις ή φράσεις που δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε ποτέ κατά τις κλήσεις πωλήσεων.

    1. Να σας δείξω πώς
    Η χρήση αυτής της φράσης περισσότερες από τρεις φορές σε μία κλήση, μειώνει τις πιθανότητες. Ο δυνητικός αγοραστής θέλει να μάθει περισσότερα για τον λόγο που χρειάζεται το προϊόν και όχι τις περίπλοκες λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας του.

    2. Εμείς παρέχουμε
    Όταν ένας μελλοντικός πελάτης ακούει αυτές τις δύο λέξεις, τείνουν να απομακρύνεται. Είναι τόσο υπερβολικά χρησιμοποιημένη η φράση στον χώρο των πωλήσεων, που δεν αρέσει.

    3. Aνταγωνιστής
    Ο ανώτερος διευθυντής του Gong, Chris Orlob, πιστεύει ότι η φράση προκαλεί σοτν πελάτη αποστροφή.

    4. Εκατομμύρια
    Ένας αριθμός πολύ μεγάλος για να τον φανταστεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια εικόνα στον πελάτη για τον αριθμό αυτό.

    5. Έκπτωση
    Αντί να καταστήσετε την συμφωνία πιο ελκυστική, καταλήγετε να μειώσετε την αξία της. Το προϊόν που προσπαθείτε να πουλήσετε θα πρέπει να αξίζει πολλά.

    6. Για παράδειγμα
    Δεν πρέπει να χρειάζεστε ένα παράδειγμα, ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να είναι σε θέση να καταλάβει ότι χρειάζεται το προϊόν.

    7. Συμβόλαιο
    Η λέξη σύμβαση ή συμβόλαιο εμπνέει τους χειρότερους φόβους των ανθρώπων.

    8. Απολύτως και τέλεια
    Αυτές οι λέξεις είναι οκ, αλλά αν χρησιμοποιηθεί η μία ή και οι δύο μαζί για περισσότερες από τέσσερις φορές, μειώνονται οι πιθανότητες για κλείσιμο μιας συμφωνίας, καθώς δεν φαίνεστε καθόλου μετριοπαθείς.

    9. Δωρεάν δοκιμή
    Αυτή η φράση είναι επίσης υπερβολικά χρησιμοποιημένη και μειώνει (λιγότερο από τα άλλα) τα ποσοστά πιθανοτήτων.

    10. Πληρωμή
    Ανεξάρτητα από το περιεχόμενο, δεν είναι μια λέξη που κάποιος θέλει να ακούσει.Προτείνεται να χρησιμοποιήσετε κάτι πιο απαλό όπως τη λέξη “ποσό” στο πλαίσιο των πωλήσεων.

    11. Ωστόσο
    Είναι οκ αν χρησιμοποιηθεί με μέτρο, αλλά πάνω από τέσσερις φορές θεωρείται απονθαρρυντική.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αυτές είναι οι 10 λέξεις που χρησιμοποιούν οι πωλητές για σίγουρα deals

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Συμβουλές για μικρές επιχειρήσεις από 3 δυναμικούς CEOs

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τρία tips για επιτυχημένη καριέρα από τον πρώην CEO της Google



    ΣΧΟΛΙΑ