• Business

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Τι συζητάει ο εφοπλιστής με τις τράπεζες

    Βαγγέλης Μαρινάκης Capital

    Βαγγέλης Μαρινάκης, εφοπλιστής Capital Ship Management


    Την αισιοδοξία ότι μπορεί να πετύχει καλή συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες εξέφρασε η διοίκηση της ναυτιλιακής Capital Product Partners (CPP), της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, κατά τη διάρκεια του conference call για τα αποτελέσματα της χρήσης του πρώτου τριμήνου του 2017 που ανακοινώθηκαν πρόσφατα.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή επιθυμεί να εξασφαλίσει νέο διακανονισμό για την αναχρηματοδότηση του χρέους της προτού προχωρήσει σε εξαγορές πλοίων. Είναι γεγονός, ωστόσο, ότι η CPP έχει φροντίσει από το 2016 να κρατήσει στα ταμεία της ρευστότητα που θα μπορέσει να διοχετεύσει στην αποπληρωμή δόσεων τεσσάρων δανειακών συμβάσεων οι οποίες λήγουν πριν το 2018.

    Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jerry Kalogiratos, με βάση τις συζητήσεις με τις τράπεζες που έχουν γίνει ως τώρα, το 2017 είναι η κατάλληλη χρονιά για να ξεκινήσει να διαπραγματεύεται τη συμφωνία αναχρηματοδότησης του χρέους της εταιρείας που φτάνει συνολικά το ποσό των 160 εκατ. δολαρίων.

    (Στο κέντρο) Jerry Kalogiratos, διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Capital Product Partners Μαρινάκης
    (Στο κέντρο) Jerry Kalogiratos, διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Capital Product Partners

    «Θα διευθετηθεί φέτος σίγουρα. Είμαστε σε θέση να έχουμε μια πολύ καλή σχέση με τις πιστώτριες τράπεζες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Kalogiratos στο conference call.

    Από τη μεριά του ο Jonathan Chappell -αναλυτής της Evercore ISI- θεωρεί ότι μια συμφωνία θα μπορέσει να επιτευχθεί εντός των επόμενων 3-6 μηνών, ενώ παράλληλα μπορεί να σημειωθεί επιστροφή στις εξαγορές πλοίων από τη μητρική εταιρεία της CPP, Capital Maritime, γεγονός που με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του ποσού των διανεμητέων μετρητών προς τους μετόχους κατόπιν της ολοκλήρωσης της αναχρηματοδότησης του χρέους μέσα στο έτος.

    Συγκεκριμένα, υπάρχουν έντεκα πλοία που μπορεί να πουλήσει η μητρική στη θυγατρική της, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και δύο που έχουν πενταετή ναυλοσύμφωνα εν ισχύ και θεωρούνται «ιδανικά» να περάσουν στο στόλο της CPP αργότερα εντός του 2017. Αυτά τα πλοία μπορούν να εξασφαλίσουν αύξηση στα ποσά που λαμβάνουν οι μέτοχοι της εταιρείας, σύμφωνα με τον αναλυτή της Evercore, τη στιγμή που ο Kalogiratos πιστεύει ότι οι εξαγορές αυτές μπορούν να έχουν ολοκληρωθεί εντός του χρονικού αυτού πλαισίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αριστείδης Πίττας: «Χτύπησε» τζακ ποτ με την τελευταία του κίνηση στο ξηρό φορτίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συμεών Παληός: Το ρουά ματ του εφοπλιστή στο ξηρό φορτίο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Baltic Exchange: Τι κρύβει το μέλλον μετά την εξαγορά του από τον SGX;



    ΣΧΟΛΙΑ