• Business

    SHIPPING FOCUS: Ο Βασίλης Μαυρολέων πουλάει τα πιο παλιά πλοία του

    Βασίλης Μαυρολέων, εφοπλιστής Niovis Shipping ναυτιλία

    Βασίλης Μαυρολέων, εφοπλιστής Niovis Shipping


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Η Niovis Shipping πουλάει τα παλαιότερα bulkers της

    Η ναυτιλιακή Niovis Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Βασίλη Μαυρολέων, επεξεργάζεται την πώληση των δύο παλαιότερης κατασκευής φορτηγών πλοίων της. Συγκεκριμένα, αναζητά αγοραστές για τα Zed (χωρητικότητας 73.301-dwt και κατασκευής 1996) και Ellivita (χωρητικότητας 75.522-dwt και κατασκευής 1999), για το ποσό των 4 εκατ. δολ. και 6 εκατ. δολ. αντίστοιχα.

    Η Rickmers δε θα ανακοινώσει αποτελέσματα

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Η χρεοκοπημένη ναυτιλιακή Rickmers Trust Management (RTM) δε θα ανακοινώσει αποτελέσματα για τη χρήση του 1ου τριμήνου του 2017, καθώς βρίσκεται σε διαδικασία εκκαθάρισης, μια απόφαση που έρχεται μετά την ακύρωση της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων. Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, η Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου εξαγόρασε τον στόλο των 14 containerships της εταιρείας για 113 εκατ. δολ.

    Τέσσερα νεότευκτα VLCCs παρήγγειλε η Frontline

    Ο Νορβηγός εφοπλιστής John Fredriksen τοποθέτησε 4 νέες παραγγελίες δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Frontline στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI), μια μεγάλη επένδυση που θα κοστίσει 320 εκατ. δολ. συνολικά. Η παράδοση των πλοίων έχει προγραμματιστεί για το έτος 2019.

    Μειώθηκε κατά 48% ο τζίρος της Pacific

    Κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2017, ο κύκλος εργασιών της ναυτιλιακής Pacific Drilling, συμφερόντων του Ισραηλινού εφοπλιστή Idan Ofer κατέγραψε μείωση κατά 48% -δηλαδή κατά 100 εκατ. δολ.- και διαμορφώθηκε στα 105,5 εκατ. δολ., έναντι 205,5 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Η μείωση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι δύο πλοία-τρυπάνια της εταιρείας δεν είχαν ναυλοσύμφωνα εν ισχύ.

    Στις 26 Μαΐου η Γενική Συνέλευση της ΑΝΕΚ

    Όπως ανακοίνωσε η ακτοπλοϊκή ΑΝΕΚ, η Γενική Συνέλευση των μετόχων θα πραγματοποιηθεί στις 26 Μαΐου με αντικείμενο, μεταξύ άλλων, την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά και συζήτηση και λήψη αποφάσεων για θέματα ημερήσιας διάταξης όπως, μεταξύ άλλων, η έγκριση αποζημίωσης των μελών του ΔΣ για τη χρήση του έτους 2016.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Παρασκευή (5/5/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 994 (-10)
    • Baltic Cape Index (BCI): 1480 (+22)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1023 (-25)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 811 (-11)
    • Baltic Handysize Index (BSHI): 523 (-9)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Καμπανάκι» από UBS για τις παραγγελίες νεότευκτων VLCCs

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Με το βλέμμα σε επιλεκτικές εξαγορές πλοίων η Costamare

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Μαρινάκης: Κάνει το μπαμ με έως και οκτώ νεότευκτα τάνκερ VLCC



    ΣΧΟΛΙΑ