• Business

    SHIPPING FOCUS: Big business για τον Σταμάτη Τσαντάνη (Seanergy)

    Seanergy Σταμάτης Τσαντάνης ναυτιλία

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp., Σταμάτης Τσαντάνης


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Νέο ναυλοσύμφωνο ανακοίνωσε η Seanergy

    Η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης με μεγάλη ευρωπαϊκή ναυλώτρια εταιρεία για ένα από τα πλοία τύπου capesize που διαθέτει, το Lordship (χωρητικότητας 178.838-dwt και κατασκευής 2010), για 18 με 22 μήνες. Η συγκεκριμένη συμφωνία, «βάσει του παρόντος επιπέδου των ναύλους της αγοράς, αναμένεται να συνεισφέρει περισσότερα από 10 εκατ. δολάρια ως καθαρά έσοδα στη Seanergy κατά την πλήρη διάρκεια της συμφωνίας», όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Σταμάτης Τσαντάνης.

    Πούλησε 2 bulkers η Scorpio

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή Scorpio Bulkers προχώρησε στην πώληση των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου SBI Cakewalk (χωρητικότητας 81.129-dwt και κατασκευής 2014) και SBI Charleston (χωρητικότητας 81.128-dwt και κατασκευής 2014) για το ποσό των 45 εκατ. δολαρίων συνολικά. Η ναυτιλιακή δεν αποκάλυψε τους λόγους της αγοραπωλησίας, ενώ διαθέτει ακόμη 46 πλοία στο στόλο της, συνολικής αξίας 1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue.

    Όλα για τη διάσωση των DSME

    Ο Jung Sung-Leep, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των νοτιοκορεάτικων ναυπηγείων  Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd. (DSME), υποσχέθηκε «να τα δώσει όλα» προκειμένου να καταφέρει η επιχείρηση να ορθοποδήσει ξανά, καθώς θα θέσει σε εφαρμογή ένα κολοσσιαίο πρόγραμμα διάσωσης ύψους 2,6 δισ. δολαρίων. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «Θα τα δώσουμε όλα για να εξισορροπήσουμε την εταιρεία το συντομότερο δυνατόν».

    Δεν αισιοδοξεί η JP Morgan για τα tankers

    Ο αυξημένος κίνδυνος της ζήτησης για αργό πετρέλαιο, οδήγησε την αμερικανική επενδυτική τράπεζα JP Morgan να περιορίσει τις προβλέψεις της για την πορεία της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων. Συγκεκριμένα, ο αναλυτής Noah Parquette προχώρησε στην κίνηση αυτή καθώς οι ναύλοι των tankers μεταφοράς αργού πετρελαίου δέχτηκαν πλήγμα από τις περικοπές του OPEC καθώς και από τις πολλές παραδόσεις νεότευκτων.

    Δύο νέα κρουαζιερόπλοια για τη Viking Ocean Cruises

    Η εταιρεία κρουαζιέρας Viking Ocean Cruises προχώρησε στην παραγγελία δύο ακόμη κρουαζιερόπλοιων στην ιταλική ναυπηγική βιομηχανία Fincantieri, με το νέο ναυπηγικό συμβόλαιο να περιλαμβάνει και options για την κατασκευή άλλων 2. Τα νέα κρουαζιερόπλοια αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το 2021 και το 2022, ενώ πρόκειται για τα αδελφά πλοία των έξι προηγούμενων που κατασκευάστηκαν στην ιταλική γιάρδα, ενώ θα μεταφέρουν 930 επιβάτες σε 465 καμπίνες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αγγελική Φράγκου: Μετά τη φωτιά, η επένδυση

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Αυξημένη κερδοφορία βλέπει για την Costamare η Morgan Stanley

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Δράγνης: Σενάρια για εξαγορά νέου τάνκερ από την Oceangold



    ΣΧΟΛΙΑ