• Business

    Επιβεβαίωση του Mononews: Έκλεισε super deal 150 εκατ. δολ. ο Β. Μαρινάκης

    Βαγγέλης Μαρινάκης

    Βαγγέλης Μαρινάκης, εφοπλιστής Capital Ship Management


    Η ναυτιλιακή Capital Ship Management Corp., της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η παράδοση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax Athenian (χωρητικότητας 9.954-teu και κατασκευής 2011, στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries της Νότιας Κορέας), επιβεβαιώνοντας έτσι το σχετικό δημοσίευμα του mononews.gr που μετέδωσε πρώτο τις λεπτομέρειες της μεγάλης αυτής επένδυσης.

    Το εν λόγω containership ανήκε στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping και έφερε το όνομα “Hanjin China”. Αποτελεί το πρώτο από τα  πέντε αδελφά πλοία που παραλαμβάνει η Capital Ship Management για το 2017.

    Η επένδυση στα containerships της Hanjin Shipping

    Όπως είχε γράψει πρώτο το mononews.gr, ο κ. Μαρινάκης κατόρθωσε να κατοχυρώσει για λογαριασμό της ναυτιλιακής του πέντε πλοία της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης εταιρείας Hanjin Shipping για τα οποία κατέβαλε συνολικά το εντυπωσιακό ποσό των 150 εκατ. δολαρίων.

    Πέρα από το Hanjin China, τα υπόλοιπα τέσσερα είναι τα χωρητικότητας 10.000-teu Hanjin United KingdomHanjin SpainHanjin Netherlands (όλα κατασκευής 2011) και Hanjin Korea (κατασκευής 2010), τα οποία έχουν «χτιστεί» επίσης στις γιάρδες της Samsung.

    Η μεγάλη αυτή επένδυση που έχει πραγματοποιήσει ο εφοπλιστής ανέρχεται στο ποσό των 150 εκατ. δολαρίων, ενώ η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue τοποθετεί την αξία τους γύρω στα 152 εκατ. δολάρια.

    Πρόκειται για τα μεγαλύτερα containerships που διαθέτει στο στόλο της η ναυτιλιακή, καθώς, διαχειρίζεται ήδη άλλα 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας 69.511-teu και κατασκευής 2006-2015 – όλα ανήκουν στο στόλο της εισηγμένης στο NASDAQ Capital Product Partners (CPLP), επίσης θυγατρικής του ομίλου Capital Maritime.

    Σημειώνεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr νωρίτερα την Τρίτη (2 Μαΐου 2017), η CPP εξασφάλισε νέα ναυλοσύμφωνα για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Τριπλό «χτύπημα»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Οικονόμου: Νέο κερδοφόρο πλοίο στην εταιρεία του εν μέσω αρνητικών αποκαλύψεων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου



    ΣΧΟΛΙΑ