Business

Στρατηγικές κινήσεις: Στα χέρια του Νίκου Μουνδρέα δύο πλοία αξίας 19 εκατ. Τι λέει η Ναταλία Μουνδρέα

Μουνδρέας

Ο Νίκος Μουνδρέας με τα παιδιά του Γιώργο και Ναταλία


Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία NGM Group, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλαου Μουνδρέα, είναι τελικά πίσω από την αγορά όχι ενός, αλλά δύο bulker που πούλησε πρόσφατα η Centrofin του Δημήτρη Προκοπίου, η οποία ήταν μάλιστα και η πρώτη πώληση πλοίων ξηρού φορτίου μετά από επτά ολόκληρα χρόνια για την Centrofin.

Όπως γράφαμε την περασμένη εβδομάδα στο mononews.gr, η Centrofin πούλησε το χωρητικότητας 170.000 dwt πλοίο Ce-Duke (κατασκευής 2001) σε ελληνική εταιρεία, η οποία δεν είχε γνωστοποιηθεί. Τώρα όμως, σύμφωνα με το TradeWinds, η κόρη του Νικόλαου Μουνδρέα, Ναταλία, επιβεβαιώνει πως το Ce-Duke, όπως και το Ce-Alliance (χωρητικότητας 172.500 dwt, κατασκευής 2001), επίσης της Centrofin, ανήκουν πλέον στον στόλο της NGM.

Όπως μάλιστα αποκάλυψε η Ναταλία Μουνδρέα, η συμφωνία για την απόκτηση των δύο πλοίων συνήφθη πριν από ένα μήνα και παρέμεινε μυστική. “Ολοκληρώθηκε γρήγορα σε πολύ καλές τιμές, ακριβώς πριν αρχίσει η αγορά να ανεβαίνει”, δήλωσε, προσθέτοντας πως η NGM έχει πλέον παραλάβει τα δύο πλοία.

Αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες για το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η NGM πλήρωσε περίπου 9,5 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο.

Σημειωτέον ότι τα Ce-Duke και Ce-Alliance (που ήδη μετονομάστηκαν σε Win Win και Ganbei αντίστοιχα) θα αντικαταστήσουν τα δύο capesizes Natty και Tango (χωρητικότητας 160.000 dwt, κατασκευής 1997), τα οποία τον περασμένο Ιανουάριο πωλήθηκαν προς διάλυση έναντι περίπου 6,9 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.

Με τις προσθήκες αυτές, ο στόλος από bulkers του ομίλου (τον οποίο διαχειρίζονται οι NGM Shipping και Unimar Success) αποτελείται πλέον από δέκα πλοία: έξι capesizes, δύο panamaxes και δύο supramaxes. Ο όμιλος περιλαμβάνει ακόμα και την NGM Energy, η οποία διαθέτει 18 τάνκερ διάφορων κατηγοριών.

Αντίστοιχα, η Centrofin διαθέτει πλέον στόλο αποτελούμενο από 15 τάνκερ και 9 πλοία ξηρού φορτίου (πέντε capesizes, τρία supramaxes και ένα panamax).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Οικονόμου: Θα μπορέσει να σώσει την Ocean Rig; Τι εκτιμούν οι αναλυτές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νίκος Τσάκος: Τουλάχιστον 100 εκατ. δολ. στα ταμεία της ναυτιλιακής του

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αναβρασμός στην αγορά του scrap: Οδεύει προς τα 400 δολάρια/LDT


ΣΧΟΛΙΑ