Business

Σε μπελάδες η Seanergy Maritime: Η επιστολή του Nasdaq και η περίοδος χάριτος των 180 ημερών

Seanergy Σταμάτης Τσαντάνης ναυτιλία

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp., Σταμάτης Τσαντάνης


Αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο απομάκρυνσης της μετοχής της από τον δείκτη Nasdaq είναι η ναυτιλιακή Seanergy Maritime Holdings, συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, λόγω της υποχώρησης της τιμής της κάτω από το προβλεπόμενο όριο του 1 δολαρίου.

Ειδικότερα, η Seanergy Maritime ανακοίνωσε ότι έλαβε γραπτή ειδοποίηση από τον Nasdaq στις 18 Μαΐου ότι λόγω της υποχώρησης της τιμής κλεισίματος της μετοχής της κάτω από το 1 δολάριο για τριάντα διαδοχικές συνεδριάσεις, από τις 5 Απριλίου έως τις 17 Μαΐου, δεν πληροί τις προδιαγραφές του δείκτη και έχει στη διάθεσή της 180 μέρες (άρα έως τις 14 Νοεμβρίου του 2017) για να επαναφέρει την τιμή της μετοχής της πάνω από το 1 δολάριο.

Η Εταιρεία σκοπεύει να παρακολουθεί την τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της από τώρα έως τις 14 Νοεμβρίου 2017 και εξετάζει τις επιλογές της, μεταξύ αυτών ένα reverse split, ώστε να συμμορφωθεί και πάλι με την απαίτηση του Nasdaq για την ελάχιστη τιμή της. Η Εταιρεία μπορεί να θεραπεύσει αυτήν την ανεπάρκεια αν η τιμή κλεισίματος της κοινής μετοχής της είναι στο 1 δολάριο και πάνω για τουλάχιστον δέκα διαδοχικές συνεδριάσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου χάριτος”, σημειώνει η Seanergy Maritime στην ανακοίνωσή της, διευκρινίζοντας ότι σε περίπτωση που δεν καταφέρει έως τις 14 Νοεμβρίου να ανεβάσει τη μετοχή της πάνω από το 1 δολάριο, όμως δε συντρέχει κάποιος άλλος λόγος απομάκρυνσής της από το ταμπλό του Nasdaq, πιθανόν να μπορέσει να λάβει μία επιπλέον περίοδο ακόμα 180 ημερών.

Υπενθυμίζεται ότι η Seanergy Maritime στα αποτελέσματα του 4ου τριμήνου του 2016, που ανακοίνωσε τον Απρίλιο, κατόρθωσε να καταγράψει άνοδο στα έσοδά της χάρη στην αύξηση του στόλου της και την ανάκαμψη της ναυλαγοράς, ενώ παράλληλα, ανακοίνωσε και την απόκτηση ενός ακόμη σύγχρονου φορτηγού πλοίου.

Πάντως, αντίστοιχες “περιπέτειες” με τον Nasdaq είχαν αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια και άλλες ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.

Η Globus Maritime Limited του εφοπλιστή Γεώργιου Φειδάκη, είχε λάβει ειδοποίηση στις 22 Οκτωβρίου 2015 λόγω της υποχώρησης της τιμής κλεισίματος της μετοχής της κάτω από το 1 δολάριο για τριάντα διαδοχικές συνεδριάσεις και έλαβε περίοδο χάριτος έως τις 19 Απριλίου του 2016. Λίγες μέρες πριν εκπνεύσει η περίοδος χάριτος, η εταιρεία υπέβαλε αίτηση για την μεταφορά των τίτλων της στην Capital Market του χρηματιστηρίου Nasdaq, αγορά μικρότερης κεφαλαιοποίησης.

Αντίθετα, η DryShips του Γιώργου Οικονόμου τα κατάφερε καλύτερα: η εταιρεία έλαβε την ειδοποίηση του Nasdaq τον Ιούλιο του 2016 και πήρε περίοδο χάριτος έως τις 23 Ιανουαρίου του 2017, όμως χρειάστηκε πολύ λιγότερο χρόνο για να επαναφέρει τη μετοχή της πάνω από το 1 δολάριο, καθώς ήδη τον Αύγουστο του 2016, μετά από ένα reverse split, ο στόχος είχε επιτευχθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τάνκερ από το Ντουμπάι για την Avin International (οικογένεια Βαρδινογιάννη)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και τρίτο VLCC παρήγγειλε η Enesel (οικογένεια Λαιμού)

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το οριστικό «αντίο» της ελληνικής ναυτιλίας στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Ο ρόλος της Revoil


ΣΧΟΛΙΑ