ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λέων Πατίτσας: Στο μικροσκόπιο των δανέζικων αρχών ο στρατηγικός εταίρος της Atlas Maritime του εφοπλιστή
Στην αγορά του ξηρού φορτίου φαίνεται πως επιστρέφει μετά από δέκα χρόνια απουσίας η ναυτιλιακή Atlas Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Λέοντα Πατίτσα.
Η Atlas αποχώρησε το 2007 από την αγορά των bulkers, και έκτοτε ασχολείται αποκλειστικά με τα τάνκερ. Όμως αυτό αλλάζει, σύμφωνα με ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds, καθώς η εταιρεία φέρεται να είναι η αγοράστρια του ιαπωνικής κατασκευής kamsarmax Navios Altair (χωρητικότητας 83.000 dwt, κατασκευής 2006), έναντι 14,5 εκατ. δολαρίων.
Ο ίδιος ο Λέων Πατίτσας είχε άλλωστε ήδη από πέρυσι εκδηλώσει το ενδιαφέρον του για επιστροφή στο ξηρό φορτίο, και συγκεκριμένα στην αγορά των kamsarmaxes.
Αν επιβεβαιωθεί η κίνηση αυτή, η Atlas Maritime θα βαδίζει στα βήματα της Aegean Shipping Management της οικογένειας Μελισσανίδη, η οποία επίσης μέχρι τώρα δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο χώρο των τάνκερ, όμως την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε μία παραγγελία τεσσάρων πλοίων kamsarmax, με οψιόν για ακόμα τέσσερα, θέλοντας προφανώς και αυτή να επωφεληθεί από τις πολύ χαμηλές τιμές στην αγορά του dry bulk, η οποία εκτιμάται ότι έχει πολύ καλές προοπτικές ανάκαμψης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Ακόμη ένα big hit από τον εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: HSW – Attica: Οι επιδιώξεις του Grimaldi και ο ρόλος της Fortress
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Big Deal 460 εκατομμυρίων με τράπεζες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εθνική Τράπεζα: Στο 5,03% το ποσοστό της αμερικανικής Principal Global Investors
- Χρηματιστήριο: Όαση η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με +3,28% και συναλλαγές πάνω από 400 χιλ. τμχ., κέρδη σε Wall και Ευρώπη, πτώση στην Λ. Αθηνών
- Ρούμπιο: Τηλεφώνησε στον πρωθυπουργό Σαρίφ, καλεί Πακιστάν και Ινδία να αποκλιμακώσουν την κατάσταση
- ΑΔΜΗΕ: Ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κρήτης-Αττικής
