• Business

    Γ. Αγγελικούσης: Τέσσερις νέες παραγγελίες για τάνκερ VLCC στα αγαπημένα του ναυπηγεία

    Γιάννης Αγγελικούσης

    Γιάννης Αγγελικούσης, εφοπλιστής Maran Gas


    Τρεις μήνες μετά τη συμφωνία του με τα “αγαπημένα” του νοτιοκορεατικά ναυπηγεία DSME για την κατασκευή τριών τάνκερ VLCC, για λογαριασμό της Maran Tankers Management, ο Γιάννης Αγγελικούσης επανέρχεται.

    Το εν λόγω deal αφορούσε σε τρία τάνκερ VLCC χωρητικότητας 318.000 dwt, προς παράδοση εντός του 2018, έναντι 250 εκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα η συμφωνία επεκτείνεται και σε τέσσερα ακόμα πλοία με την ίδια χωρητικότητα, υπ’ αριθμόν 5449, 5450, 5451 και 5452, όπως ανακοίνωσαν στην ιστοσελίδα τους τα ναυπηγεία DSME, σημειώνοντας ότι πρόκειται επίσης για οικολογικά πλοία με μηχανές υψηλής απόδοσης και ανεπτυγμένες τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμων.

    Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες, εκτιμάται ότι η Maran Tankers θα δαπανήσει περίπου 80 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο μεγαλύτερος Έλληνας εφοπλιστής, αναδείχθηκε σε “κυρίαρχο των θαλασσών” το 2016, καθώς ήταν εκείνος που πρωταγωνίστησε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου της περσινής χρονιάς, προχωρώντας στην εξαγορά 7 σύγχρονων φορτηγών πλοίων τύπου capesize, εκμεταλλευόμενος τη μεγαλύτερη πτώση των τιμών που είχε καταγραφεί στον κλάδο. Και διατήρησε την πρωτιά αυτή καθ’ όλη τη διάρκεια του 2016.

    Μετά τον κ. Αγγελικούση, βρίσκονταν ναυτιλιακές εταιρείες όπως η γερμανική Oldendorff Carries, η Winning Shipping από τη Σιγκαπούρη και η νοτιοκορεάτικη Sinokor Merchant Marine, οι οποίες εμφάνισαν έντονη δραστηριότητα σε μια χρονιά κατά την οποία περισσότερα από 90 φορτηγά πλοία τύπου capesize άλλαξαν χέρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Deal-έκπληξη από τον Χρήστο Κανελλάκη (Pantheon Tankers)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές συρρέουν στις γιάρδες – Τι λένε οι αναλυτές

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες



    ΣΧΟΛΙΑ