ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρεις μήνες μετά τη συμφωνία του με τα “αγαπημένα” του νοτιοκορεατικά ναυπηγεία DSME για την κατασκευή τριών τάνκερ VLCC, για λογαριασμό της Maran Tankers Management, ο Γιάννης Αγγελικούσης επανέρχεται.
Το εν λόγω deal αφορούσε σε τρία τάνκερ VLCC χωρητικότητας 318.000 dwt, προς παράδοση εντός του 2018, έναντι 250 εκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα η συμφωνία επεκτείνεται και σε τέσσερα ακόμα πλοία με την ίδια χωρητικότητα, υπ’ αριθμόν 5449, 5450, 5451 και 5452, όπως ανακοίνωσαν στην ιστοσελίδα τους τα ναυπηγεία DSME, σημειώνοντας ότι πρόκειται επίσης για οικολογικά πλοία με μηχανές υψηλής απόδοσης και ανεπτυγμένες τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμων.
Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες, εκτιμάται ότι η Maran Tankers θα δαπανήσει περίπου 80 εκατομμύρια δολάρια για το κάθε πλοίο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο μεγαλύτερος Έλληνας εφοπλιστής, αναδείχθηκε σε “κυρίαρχο των θαλασσών” το 2016, καθώς ήταν εκείνος που πρωταγωνίστησε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου της περσινής χρονιάς, προχωρώντας στην εξαγορά 7 σύγχρονων φορτηγών πλοίων τύπου capesize, εκμεταλλευόμενος τη μεγαλύτερη πτώση των τιμών που είχε καταγραφεί στον κλάδο. Και διατήρησε την πρωτιά αυτή καθ’ όλη τη διάρκεια του 2016.
Μετά τον κ. Αγγελικούση, βρίσκονταν ναυτιλιακές εταιρείες όπως η γερμανική Oldendorff Carries, η Winning Shipping από τη Σιγκαπούρη και η νοτιοκορεάτικη Sinokor Merchant Marine, οι οποίες εμφάνισαν έντονη δραστηριότητα σε μια χρονιά κατά την οποία περισσότερα από 90 φορτηγά πλοία τύπου capesize άλλαξαν χέρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Deal-έκπληξη από τον Χρήστο Κανελλάκη (Pantheon Tankers)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές συρρέουν στις γιάρδες – Τι λένε οι αναλυτές
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προσύμφωνο αγοράς ακινήτου: Σε ποιες περιπτώσεις δεν εξασφαλίζει τον αγοραστή και πώς μπορείτε να προστατευθείτε
- Νέες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της υγείας και ασφάλειας στην εργασία – Το «Mononews» αποκαλύπτει το νομοσχέδιο
- Φώτης Μανούσης: Από τον τραυματισμό του στο Σέιχ Σου από τα ΜΑΤ του Αρκουδέα, στο σταθμό New Chanel και στην ακτοπλοΐα
- Νεμπής (ΟΤΕ): Πώς ακολουθεί το παράδειγμα της Τ- Mobile στις ΗΠΑ
