Πενταετή συμφωνία με την Premier League υπέγραψε η Microsoft, η οποία αναμένεται να της επιτρέψει να διαφημίσει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης της στους φιλάθλους του πρωταθλήματος. 

Μια πενταετής «στρατηγική συνεργασία» θα εφαρμοστεί στο βρετανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, το πιο δημοφιλές στον κόσμο, για να μεταφέρει την «βασική τεχνολογική υποδομή» του στην υπηρεσία cloud-computing Azure της Microsoft, ανέφεραν η εταιρεία και η Premier League σε σημερινή τους ανακοίνωση.

1

Όπως αναφέρει το Bloomberg, οι εφαρμογές για κινητά και ο ιστότοπος της Premier League θα διαθέτουν ένα chatbot που θα υποστηρίζεται από τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της Microsoft, όπως και τα fantasy games του πρωταθλήματος.

«Αυτό είναι το μέλλον του ποδοσφαίρου», δήλωσε ο επικεφαλής της Microsoft UK, Ντάρεν Χάρντμαν, σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.

«Είναι κάτι που βασίζεται σε δεδομένα, είναι πιο έξυπνα στατιστικά στοιχεία, είναι βαθύτερες ιστορίες, είναι μια καλύτερη σύνδεση του οπαδού με ό,τι συμβαίνει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, ο Χάρντμαν και ο Γουίλ Μπρας, εμπορικός διευθυντής της Πρέμιερ Λιγκ, αρνήθηκαν να συζητήσουν τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.

Να σημειωθεί ότι η Oracle παρείχε υπηρεσίες cloud-computing στο πρωτάθλημα, ωστόσο, η συμφωνία έληξε στο τέλος της σεζόν νωρίτερα φέτος.

Το Bloomberg αναφέρει ότι συχνή είναι η σύνδεση της τεχνολογίας και του αθλητικού μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.

Μάλιστα, η Copilot της Microsoft είναι ο χορηγός του Beyond Stats, μιας υπηρεσίας που παρέχει ανάλυση αγώνων και ομάδων για τους οπαδούς της κορυφαίας ποδοσφαιρικής κατηγορίας της Ισπανίας, La Liga.

Επίσης, τα στατιστικά στοιχεία που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της γερμανικής Bundesliga είναι διακοσμημένα με το λογότυπο της Amazon Web Services.

Τέτοιες συμφωνίες εκτιμώνται ιδιαίτερα από τις εταιρείες τεχνολογίας, επειδή ο αθλητισμός είναι από τα λιγοστά ψυχαγωγικά προγράμματα που οι άνθρωποι εξακολουθούν να παρακολουθούν ζωντανά.

Στα 12 χρόνια από τότε που η Microsoft σύναψε συμφωνία με την National Football League για να διαθέσει τα tablet της στα χέρια των προπονητών ομάδων, η βιομηχανία τεχνολογίας έχει αναζητήσει δημιουργικούς τρόπους για να ξεπεράσει την απλή τοποθέτηση των εμπορικών σημάτων της στις πινακίδες του πρωταθλήματος.

Διαβάστε επίσης: 

Vodafone: Στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Όταν η τεχνολογία συναντά την Ουρολογία

BNP Paribas: Ολοκληρώθηκε το mega deal με την AXA – Υπό διαχείριση assets πάνω από €1,5 τρισ.