• Business

    Μετρό Θεσσαλονίκης: Στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας και ο δεύτερος συρμός

    • NewsRoom
    Γιάννης Μυλόπουλος

    Γιάννης Μυλόπουλος


    Τροχιοδρομείται στις ράγες ο δεύτερος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης, αφού κατέφθασε σήμερα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας από εργοστάσιο της νότιας Ιταλίας, όπου βρισκόταν.

    Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος συρμός είχε φθάσει στη Θεσσαλονίκη στις 15 Μαΐου.

    Ο νέος συρμός, όπως και ο προηγούμενος, έχει τέσσερα βαγόνια και μεταφέρθηκε με καράβι από την Ιταλία στην Ηγουμενίτσα. Από την Ηγουμενίτσα, ο συρμός φορτώθηκε σε δύο τράκτορες και ταξίδεψε κατά τη διάρκεια της νύχτας, με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Η επιλογή του να ταξιδέψει ο συρμός τη νύχτα έγινε έτσι ώστε να μην υπάρχει μεγάλη κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο. Στην Πυλαία, ο συρμός έφτασε τα ξημερώματα.

    Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Γιάννης Μυλόπουλος, είπε πως «Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, κάθε 2-3 μήνες θα έρχεται ένας νέος συρμός, ώστε, μέχρι το τέλος του 2020, οπότε προβλέπεται και να λειτουργήσει το έργο, να έχουν έρθει και οι 18 συρμοί, που προβλέπονται στη σύμβαση του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Είμαστε, πλέον, ένα βήμα πιο κοντά στην έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων, που θα γίνουν μέσα στο φθινόπωρο, όπως επιβάλλει το χρονοδιάγραμμα του έργου».

    Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, εδώ και καιρό έχει ολοκληρωθεί ο καθαρισμός του πρώτου συρμού, μετά τους βανδαλισμούς που είχαν γίνει, ενώ γνωστοποίησε ότι ολοκληρώθηκε η σκυροδέτηση της πλάκας οροφής στο σταθμό Βενιζέλου.

    Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε ότι, στις αρχές Σεπτεμβρίου, θα έχει αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία στην Εγνατία και, κατά το ίδιο διάστημα, θα ανοίξει και το τμήμα της Βενιζέλου, πάνω από την Εγνατία, που έκλεισε για 2 με 3 μήνες.

    «Συνεπώς, όσο το έργο προχωρά, τόσο θα αποκαθίσταται η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους στην περιοχή Εγνατίας και Βενιζέλου», σχολίασε ο κ. Μυλόπουλος.

    Αναφορικά με τα γενικά χρονοδιαγράμματα για το Μετρό, ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ» υπενθύμισε ότι, μετά τη δοκιμαστική λειτουργία από το ερχόμενο φθινόπωρο, θα ξεκινήσει, στα τέλη του 2020, η εμπορική λειτουργία.

    Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα παραδοθεί η βασική γραμμή της Θεσσαλονίκης, από το αμαξοστάσιο της Πυλαίας και τη Νέα Ελβετία, μέχρι το νέο σιδηροδρομικό σταθμό και αντιστρόφως. Επιπλέον, το καλοκαίρι του 2021 θα δοθεί σε λειτουργία και η γραμμή της Καλαμαριάς, από το σταθμό 25ης Μαρτίου, που είναι το σημείο συνένωσης των δύο γραμμών, μέχρι το σταθμό της Μίκρας.



    ΣΧΟΛΙΑ