• Business

    Μασούτης: Nέος Marketing Director ο Γιάννης Καλαϊτζάκης

    Γιάννης Καλαϊτζάκης

    Γιάννης Καλαϊτζάκης


    Ο Γιάννης Καλαϊτζάκης εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Μασούτης και ανέλαβε τη θέση διευθυντή Μarketing με στόχο να συμβάλει ουσιαστικά στην αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερα από 20 έτη εξειδίκευσης στον κλάδο του retail και των FMCG’s σε επιχειρήσεις στον τομέα του λιανεμπορίου, της τεχνολογίας, των spirits και non-alcoholic beverages.

    Στην εταιρεία Μασούτης από τη θέση του Marketing Director στοχεύει να αναδείξει την omnichannel στρατηγική της εταιρείας που έχει στο επίκεντρό της τον καταναλωτή και τις ανάγκες του με στόχο να του προσφέρει ξεχωριστή εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, σκοπεύει να ενισχύσει τον εμπορικό προσανατολισμό τού ρόλου της ομάδας Marketing με έμφαση στην καινοτομία στην οποία διαχρονικά επενδύει η εταιρεία.

    Δίπλα του, σε αναβαθμισμένους ρόλους, δυο πολύ έμπειρα στελέχη της εταιρείας, η Ελένη Γιαλαμά-Senior Brand & Corporate Communications Manager και ο Θεόδωρος Τσαχουρίδης -Senior Retail & Commercial Marketing Manager στη διοίκηση της ομάδας marketing και την υποστήριξη της στρατηγικής καινοτομίας.

    Ο γενικός διευθυντής της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Μασούτης ένα κορυφαίο στέλεχος στον τομέα του Marketing. Ο κ. Καλαϊτζάκης, διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και με την πολυετή εμπειρία του έρχεται να ενισχύσει αποτελεσματικά την ομάδα μας. Στόχος μας, και με τη δική του συμβολή, είναι η υλοποίηση καινοτόμων στρατηγικών για την επόμενη ημέρα, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα τις προκλήσεις της αγοράς, ώστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε καθημερινά στους καταναλωτές τιμές και προσφορές που στηρίζουν το νοικοκυριό, ταυτόχρονα με την μοναδική εμπειρία αγορών που απολαμβάνουν μόνο στα σούπερ μάρκετ Μασούτης”.

    Διαβάστε επίσης

    Ηρακλής: Συνεργασία με το μελετητικό γραφείο Συμβολή για το «the SPOT»

    SOFTONE: Αύξηση 40,7% στα έσοδα – Στα €12,8 εκατ. τα EBITDA

    Stellantis: Στα σκαριά «πράσινη πανεπιστημιούπολη» στο Mirafiori της Ιταλίας



    ΣΧΟΛΙΑ