ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συνομιλίες με τρεις κινεζικές εταιρείες-προμηθευτές για την παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων χαμηλού κόστους για την Ευρώπη, βρίσκεται η νοτιοκορεάτικη LG Energy Solution, σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του Reuters, το οποίο επικαλείται δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους.
Οι πιθανές συνεργασίες της LGES έρχονται καθώς η παγκόσμια βιομηχανία EV παλεύει με μια απότομη επιβράδυνση της ζήτησης, ενώ αυξάνεται και ο ανταγωνισμός, μετά την επιβολή πρόσθετων δασμών στα EV στην Κίνα από την ΕΕ.
Σημειώνεται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες EV εκτός Κίνας. βρίσκονται αντιμέτωπες με τις χαμηλότερες τιμές των κινεζικών ανταγωνιστριών τους.
Η γαλλική Renault δήλωσε αυτόν τον μήνα ότι θα συμπεριλάβει την τεχνολογία μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) στα σχέδιά της για μαζική παραγωγή EVs, επιλέγοντας την LGES και την κινεζική ανταγωνίστριά της CATL, ως εταίρους για την κατασκευή μιας εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ευρώπη.
Η ανακοίνωση ακολούθησε την απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Ιούνιο να επιβάλει επιπλέον δασμούς έως και 38% σε ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, μετά από πολύμηνη έρευνα για το θέμα των επιδοτήσεων, το οποίο έχει προκαλέσει μια σειρά από επενδυτικές δεσμεύσεις από κινέζους κατασκευαστές EV και εταιρείες μπαταριών στην Ευρώπη.
“Συνομιλούμε με κινεζικές εταιρείες που θα αναπτύξουν μπαταρίες λιθίου LFP μαζί μας και θα παράγουν για την Ευρώπη”, δήλωσε στο Reuters ο Wonjoon Suh, επικεφαλής του τμήματος προηγμένων μπαταριών αυτοκινήτων της LGES, ωστόσο, δεν κατονόμασε τις εταιρείες.
“Εξετάζουμε διάφορα πεδία συνεργασίας, αλλά κυρίως τη δημιουργία κοινών επιχειρήσεων και την υπογραφή μακροπρόθεσμων συμφωνιών για τις προμήθειες”, τόνισε, προσθέτοντας ότι μια τέτοια συνεργασία θα βοηθήσει την LGES να μειώσει το κόστος κατασκευής μπαταριών LFP, φτάνοντας σε επίπεδα κοντά σε αυτά των κινεζικών ανταγωνιστριών της, εντός τριών ετών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η LGES, στοχεύει σε συνεργασίες προμήθειας μπαταριών LFP με αυτοκινητοβιομηχανίες σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ευρώπη και Ασία.
Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία, στην Ευρώπη παρατηρείται μεγαλύτερη ζήτηση για ποιο προσιτά μοντέλα EV από ό,τι στις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
Tesla: Πτώση στη μετοχή μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα τριμήνου – Ο Μασκ κάνει δημοσκόπηση
Warren Buffett: Οι μυστικές κινήσεις του μεγαλοεπενδυτή στην εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων BYD
Τραμπ: Θα καταργήσω από την πρώτη μέρα την «εντολή» Μπάιντεν για Ηλεκτρικά Οχήματα