Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της LVMH προειδοποίησε ότι οι Κινέζοι πελάτες έχουν μειώσει τα ταξίδια και τις καταναλωτικές δαπάνες εν μέσω ενδείξεων εξασθένησης της ζήτησης για είδη πολυτελείας.

«Τους τελευταίους τρεις μήνες, οι Κινέζοι τουρίστες ταξιδεύουν λιγότερο και αγοράζουν λιγότερα», δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της LVMH, Στεφάν Μπιάνκι, στην Βουλή των Αντιπροσώπων.

1

Τα σχόλια αυτά έρχονται μετά από δημοσίευμα του Bloomberg News την περασμένη εβδομάδα ότι ο ηγέτης της πολυτελούς βιομηχανίας προειδοποιεί για μείωση της ζήτησης. Κατά το πρώτο τρίμηνο, τα έσοδα της LVMH στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα μειώθηκαν κατά 11% σε οργανική βάση. Η εταιρεία κατέγραψε παρόμοια πτώση για όλο το 2024.

Ο Μπιάνκι δήλωσε ότι δεν είναι σαφές πότε θα ανακάμψει η ζήτηση στις ΗΠΑ, δεδομένης της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας σχετικά με τους δασμούς. Ο ηγέτης των ειδών πολυτελείας δεν θα αυξάνει πλέον τις τιμές στον τομέα των κρασιών και των οινοπνευματωδών ποτών, είπε, προσθέτοντας, «δεν μπορούμε να αυξάνουμε τις τιμές επ’ αόριστον».

Η LVMH έχει επίσης παρατηρήσει ότι οι Κινέζοι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις τοπικές μάρκες, δήλωσε ο  Μπιάνκι. Χωρίς να κατονομάσει συγκεκριμένες μάρκες, είπε ότι ορισμένες κινεζικές εταιρείες κοσμημάτων έχουν δει μια έκρηξη στη ζήτηση.

Διαβάστε επίσης

Προειδοποίηση Τραμπ σε Νετανιάχου: Μην αναλάβεις δράση κατά του Ιράν

ΗΠΑ: Δεν θα χορηγεί βίζα σε αλλοδαπούς αξιωματούχους που λογοκρίνουν Αμερικανούς στους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης

Διευκρινίσεις ΕΚΑΒ για τη διακομιδή νεογνού από το Γ.Ν. Χανίων προς το ΠΑ.Γ.Ν.Η.