• Business

    Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της εταιρείας «Δουμπιά»

    • NewsRoom


    Παράταση μίας εβδομάδας στην πώληση του «Δουμπιά»

    Παράταση μίας εβδομάδας πήρε η πώληση της εταιρείας Δουμπιά, της θυγατρικής εταιρείας της Οινοποιίας «Μαλαματίνα», που εκμεταλλεύεται το φυσικό μεταλλικό νερό που αναβλύζει από την πηγή των Αγίων Αποστόλων στην κοινότητα Δουμπιά του Δήμου Πολυγύρου Χαλκιδικής.

    Πρέπει να σημειωθεί ότι αρχικά είχε οριστεί η 10ή Ιανουαρίου ως η καταληκτική ημερομηνία υποβολής μη δεσμευτικών προσφορών, όμως αποφασίστηκε αυτή να μετατεθεί κατά μία εβδομάδα και να ισχύσει για τις 17 του μηνός λόγω μεγάλου ενδιαφέροντος.

    Κατ’ αναλογίαν η προθεσμία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών που έληγε στις 24 Ιανουαρίου επεκτείνεται, πλέον, μέχρι τις 31 του μηνός.

    Το ενδιαφέρον είναι ήδη πολύ μεγάλο και όπως όλα δείχνουν υπάρχει και το σενάριο υποβολής τεσσάρων ή και περισσότερων προσφορών.

    Το ενδιαφέρον για τη «Δουμπιά» αυξήθηκε, κυρίως μετά την πρόσφατο χαρακτηρισμό από το υπουργείο Τουρισμού του νερού της συγκεκριμένης πηγής ως ιαματικού (αρ. ΦΕΚ 3464/13 Σεπτεμβρίου 2019) και κατάλληλο για χρήσεις Ποσιοθεραπείας και Λουτροθεραπείας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η Οινοποιία Μαλαματίνα, αποφάσισε να διερευνήσει το πιθανό ενδιαφέρον επενδυτών, κυρίως από τον συγκεκριμένο κλάδο που διαθέτει το οργανωμένο δίκτυο διανομής, και να πουλήσει τη «Δουμπιά». Στόχος είναι η δανειακή ελάφρυνση της οινοποιίας, ώστε να προχωρήσουν τα επενδυτικά της σχέδια στο κύριο αντικείμενό της, δηλαδή στη ρετσίνα.

    Την διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή για τη «Δουμπιά», που βρίσκεται σε εξέλιξη έχει αναλάβει η Ernst & Young και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα πιθανότατα θα έχει ολοκληρωθεί εντός του Φεβρουαρίου. Το διαφαινόμενο ενδιαφέρον των εταιρειών αναψυκτικών και εμφιαλωμένων νερών για τη «Δουμπιά» κρίνεται απόλυτα επίκαιρο και φυσιολογικό, αν αναλογιστεί κανείς ότι στον συγκεκριμένο εμπορικό πεδίο συγκριτικό πλεονέκτημα είναι το δίκτυο διανομής.

    Στο «παιχνίδι» φαίνεται ότι έχουν εισέλθει τόσο εγχώριες, όσο και πολυεθνικές εταιρείες, κάτι που αυξάνει τον ανταγωνισμό.

     



    ΣΧΟΛΙΑ