ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ιαπωνικός κολοσσός Mitsubishi Motors για χρόνια ‘μαγείρευε’ τις δοκιμές οικονομίας στα καύσιμα που δεν συμμορφώνονταν με τους κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το 1991 – πολύ νωρίτερα από ό,τι είχε ισχυριστεί η εταιρεία. Αποτέλεσμα αυτού είναι σήμερα η Mitsubishi να έχει απολέσει το 50% της χρηματιστηριακής της αξίας – 3,9 δισ. δολάρια – από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο την προηγούμενη βδομάδα με τα τέσσερα πειραγμένα μοντέλα αυτοκινήτων , δύο από τα οποία φτιάχνονταν για τη Nissan Motor.
Παρόλα αυτά, η Mitsubishi είχε δηλώσει ότι χρησιμοποίησε τέτοιους μηχανισμούς από το 2002 και μετά και όχι από το 1991 όπως αποδείχτηκε. Βεβαίως, η αποκάλυψη δεν έχει σχολιαστεί ακόμα από επίσημα χείλη της εταιρείας, όμως αναμένεται επίσημη ανακοίνωση μέσα στη μέρα.
Σύμφωνα με την Mitsubishi, τα αυτοκίνητα εξετάστηκαν με βάση τα αμερικάνικα πρότυπα όπου επιτρέπεται η οδήγηση υψηλής ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους. Η Ιαπωνία, όμως, εστιάζει στην οδήγηση στην πόλη, η σημειωτόν οδήγηση καταναλώνει πολύ περισσότερα καύσιμα.
Ο υπουργός Μεταφορών της Ιαπωνίας ανακοίνωσε ότι υπάρχει ομάδα που θα ξεκινήσει έρευνες και στις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες για το πώς κι εκείνες καταγράφουν τα στοιχεία που παρουσιάζουν. Επίσης, έχει ήδη εισβάλλει ερευνητικό κλιμάκιο στις εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης της Mitsubishi.
Και, όπως ήταν αναμενόμενο, ο οίκος Standard & Poor’s προχώρησε σε προειδοποίηση υποβάθμισης της εταιρείας.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/giorgos-ikonomou-ekane-ti-simfonia-tou-eona/40910
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- BRABUS ISLAND: Οι υψηλές ταχύτητες επαναπροσδιορίζουν την αρχιτεκτονική των εξαιρετικά πολυτελών ακινήτων
- Big Boss στον ΟΛΘ o Ιβάν Σαββίδης – Ολο το παρασκήνιο της απομάκρυνσης του Αθανάσιου Λιάγκου
- Τα deals της Ευρώπης, τι συμβαίνει με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι καφεδιές και τα πούρα του Ρέστη, ο αεικίνητος «Σερ Τάκης», η πρωτιά της Μαργέλου, ο επώδυνος χωρισμός του 50αρη manager και οι hot business της Μελίνας (Βανδή) Νικολαΐδη
- Γιώργος Στάσσης (ΔΕΗ): Θα εξάγουμε το μοντέλο της Δυτικής Μακεδονίας
