• Business

    Η Klarna παρουσιάζει στους Έλληνες την άτοκη υπηρεσία «Pay in 3» και την online εφαρμογή της

    • NewsRoom


    Με το «Pay in 3» της Klarna, οι Έλληνες αγοραστές μπορούν πλέον να χωρίσουν τις ηλεκτρονικές αγορές σε 3 μηνιαίες άτοκες δόσεις χρησιμοποιώντας την χρεωστική τους κάρτα.

    Η Klarna, μια κορυφαία παγκόσμια τράπεζα λιανικής, μια υπηρεσία πληρωμών και αγορών, επεκτάθηκε τον Ιούνιο στην Ελλάδα με την υπηρεσία «Pay in 3», δίνοντας τη δυνατότητα στους Έλληνες αγοραστές του διαδικτύου να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα, να ενημερώνονται και να ελέγχουν τις πληρωμές τους.

    To Public, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στην Ελλάδα, είναι το πρώτο brand που προσφέρει την ευέλικτη επιλογή πληρωμής της Klarna στην Ελλάδα, μαζί με άλλους γνωστούς διεθνείς και Έλληνες λιανέμπορους όπως η H&M, η Cosmos Sport και το Spitishop.

    Επιπλέον, η Public Group εντάχθηκε στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης 800 εκ. δολαρίων της Klarna ως στρατηγικός επενδυτής, προωθώντας περαιτέρω την επέκταση της Klarna στην ελληνική αγορά.

    «Οι Έλληνες αγοραστές θέλουν να βλέπουν και να αγγίζουν τα προϊόντα που αγοράζουν  ηλεκτρονικά πριν τα πληρώσουν, αλλά παραδοσιακά αποφεύγουν τις πιστωτικές κάρτες λόγω των υπέρογκων επιτοκίων και των κρυφών χρεώσεων. Έτσι, η πλειοψηφία καταφεύγει σε πληρωμές με μετρητά κατά την παράδοση, οι οποίες είναι δύσκολες και δαπανηρές τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους λιανικής», δήλωσε ο Sebastian Siemiatkowski, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Klarna. «Με την υπηρεσία άτοκων πληρωμών σε 3  δόσεις της Klarna, παρέχουμε στους Έλληνες αγοραστές μια βιώσιμη και βολική εναλλακτική λύση που τους δίνει αυτοπεποίθηση και ευελιξία στο ταμείο»

    Με το “Pay in 3”, οι καταναλωτές που επιλέγουν την Klarna στο ταμείο ενός συνεργάτη λιανικής μπορούν να χωρίσουν τις αγορές τους σε τρεις άτοκες δόσεις οι οποίες εξοφλούνται κάθε 30 ημέρες από τη στιγμή της αγοράς.

    Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές μπορούν να κατανείμουν το κόστος των αγορών τους ομοιόμορφα και να παραλάβουν το προϊόν πριν πληρώσουν ολόκληρο το ποσό. Οι μηνιαίες πληρωμές απλώς χρεώνονται στην κανονική χρεωστική κάρτα του καταναλωτή.

    Έτσι, οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν πλέον να «Πληρώσουν σε 3 δόσεις» στους συνεργάτες λιανικής που έχουν ενσωματώσει τη Klarna χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Klarna, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στην Ελλάδα.

    Με περισσότερους από 23 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα παγκοσμίως, η εφαρμογή της Klarna ενώνει μια ευρεία γκάμα λειτουργιών που κάνουν όλο το αγοραστικό ταξίδι πιο εύκολο και πιο ευχάριστο, ενώ οδηγεί  αγοραστές με υψηλή πρόθεση αγοράς  στους συνεργάτες λιανικής της Klarna.

    Στην εφαρμογή Klarna, οι καταναλωτές μπορούν:

    • Να εξοικονομήσουν χρήματα ανακαλύπτοντας ελκυστικές προσφορές από τα αγαπημένα τους brands και λαμβάνοντας ειδοποιήσεις πτώσης τιμής για προϊόντα που έχουν αποθηκεύσει.
    • Να εξοικονομήσουν χρήματα ανακαλύπτοντας ελκυστικές προσφορές από τα αγαπημένα τους brands και λαμβάνοντας ειδοποιήσεις πτώσης τιμής για προϊόντα που έχουν αποθηκεύσει.
    • Να παρακολουθήσουν και να διαχειριστούν εύκολα όλες τις προηγούμενες και τις επερχόμενες πληρωμές τους στην Klarna
    • Να παρακολουθήσουν όλες τις παραλαβές τους σε ένα μέρος και να διαχειριστούν απρόσκοπτα τις επιστροφές τους.
    • Να κατανοήσουν τις αγοραστικές τους συνήθειες μέσω μιας μηνιαίας ανάλυσης των δαπανών στην Klarna ανά κατηγορία λιανικής.
    • Να διατηρήσουν τον έλεγχο των οικονομικών τους, ορίζοντας έναν μηνιαίο προϋπολογισμό αγορών.
    • Να μάθουν το εκτιμώμενο αποτύπωμα CO2 για όλες τις αγορές τους στην Klarna ώστε να κάνουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον, επιλογές αγορών.

    Παρέχοντας στους αγοραστές μια ανώτερη εμπειρία αγορών τόσο στο ταμείο όσο και στην εφαρμογή, η Klarna είναι ένας τρόπος ανάπτυξης για τους  Έλληνες λιανοπωλητές όλων των μεγεθών και κάθε κλάδου.

    Σε μια αντιπροσωπευτική έρευνα της Klarna σε 1000 Έλληνες καταναλωτές, το 95% των ερωτηθέντων είπε ότι θεωρεί χρήσιμο να χωρίσουν τις αγορές τους σε άτοκες, μηνιαίες πληρωμές. Επιπλέον, το 76% δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να ψωνίσει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εάν του προσέφερε αυτή την επιλογή, αποκαλύπτοντας πως η “Πληρωμή σε 3 δόσεις” μπορεί να αυξήσει τη συχνότητα των αγορών.

    Εκτός από τις υπηρεσίες πληρωμών της, η Klarna προσφέρει στους συνεργάτες λιανικής της μια σειρά από έξυπνες υπηρεσίες μάρκετινγκ που βοηθούν στην προσέλκυση και διατήρηση πελατών, συμπεριλαμβανομένων εργαλείων influencer μάρκετινγκ και δυναμικών διαφημίσεων τεχνητής νοημοσύνης.

    Ο Robby Bourlas, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, δήλωσε: «Το όραμά μας είναι να εξελίξουμε το λιανικό εμπόριο και να διαμορφώσουμε μια εντελώς νέα εμπειρία πελάτη, συγκεντρώνοντας καινοτόμες πλατφόρμες και υπηρεσίες οι οποίες συμπληρώνουν το ταξίδι αγορών σε κάθε κανάλι. Οι ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμών και τα ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ της Klarna ταιριάζουν απόλυτα με αυτό το όραμα. Ως συνεργάτες λιανικής και ως επενδυτές της Klarna, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τη συνεργατική μας αξία και να παραμείνουμε μπροστά από την αγορά μακροπρόθεσμα, προσφέροντας παράλληλα μια πραγματική εμπειρία σε όλα τα κανάλια αγορών στους πελάτες μας στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα είναι πολλά υποσχόμενα: μετά τους πρώτους τρεις μήνες που προσφέρεται η Klarna στους πελάτες μας, βλέπουμε ήδη αυξανόμενα ποσοστά αγορών, αποδεικνύοντας την ανάγκη για ευέλικτες επιλογές πληρωμής. Μάλιστα, 1 στους 5 πελάτες στο public.gr που συνήθως αγοράζουν μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής, προτιμά πλέον να πληρώνει με την Klarna».

    Το Public Group, ως στρατηγικός συνεργάτης και επενδυτής στην Klarna, προσφέρει ακόμη περισσότερα στους καταναλωτές
    Robby Bourlas, Διευθύνων Σύμβουλος Public και Sebastian Siemiatkowski  Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Klarna

    “Με το Public ως στρατηγικό μας συνεργάτη έχουμε πραγματικά κάνει την πιο δυναμική εκκίνηση στην Ελλάδα. Τώρα, στοχεύουμε να μεταφέρουμε αυτή τη δυναμική ακόμα πιο ψηλά από την περίοδο των γιορτών και μετά, ​​με το ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο συνεργατών μας. Στόχος μας είναι να γίνουμε η νούμερο ένα κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για τους Έλληνες λιανοπωλητές, βοηθώντας τους να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να προσεγγίσουν νέο κοινό σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Head of Greece, Κlarna.

    Ενισχύοντας τους ρυθμούς ανάπτυξης της Klarna στην Ελληνική αγορά, η εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με τη Viva Wallet, Ευρωπαϊκή neobank -αποκλειστικά “χτισμένη” στο cloud- που προσφέρει πρωτοποριακές end-to-end λύσεις πληρωμών και ενσωματωμένες τραπεζικές υπηρεσίες.

    Μέσω αυτής της σύμπραξης, χιλιάδες έμποροι σε ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο θα έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώσουν τις ευέλικτες μεθόδους πληρωμών της Klarna στους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου τους και στα τερματικά POS τους στα καταστήματα.

    Διαβάστε επίσης:

    Το Public Group, ως στρατηγικός συνεργάτης και επενδυτής στην Klarna, προσφέρει ακόμη περισσότερα στους καταναλωτές



    ΣΧΟΛΙΑ