Business

Η ελληνική εταιρεία που τα βάζει με ξένους γίγαντες και κερδίζει

  • NewsRoom

Για μία ελληνική εταιρεία, το να κατακτά ένα διεθνές βραβείο δεν είναι απλή υπόθεση. Η Ελλάδα είναι μία μικρή χώρα, που τώρα αρχίζει να πατά στα πόδια της μετά από μία μακρά κρίση που άφησε πίσω της βαθιές πληγές. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι ελληνικές επιχειρήσεις χρειάστηκε να προσαρμοστούν, μειώνοντας τις επενδύσεις τους και περικόπτοντας δαπάνες για να μπορέσουν να επιβιώσουν.

Άρα, ακόμα κι αν μία ελληνική εταιρεία είναι ηγέτιδα στον κλάδο της και θεωρείται «γίγαντας» της ελληνικής αγοράς, είναι πολύ δύσκολο να ανταγωνιστεί αντίστοιχες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε μεγαλύτερες και πιο ισχυρές οικονομικά χώρες, με μεγάλες «πλάτες» και με τεράστιους προϋπολογισμούς. Γι’ αυτό και, όταν μία ελληνική εταιρεία καταφέρνει όχι απλά να τις κοντράρει στα ίσια σε έναν διεθνή διαγωνισμό, αλλά να νικήσει κιόλας, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αξιοσημείωτο επίτευγμα. Πολύ περισσότερο όταν το κάνει τέσσερις φορές μέσα σε έναν χρόνο!

Αυτή είναι η περίπτωση του Public, η φήμη του οποίου πλέον ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα, όπως αποδεικνύουν και τα τέσσερα διεθνή βραβεία που έχει λάβει φέτος:

European business awards national winner στα Ευρωπαϊκά Βραβεία

Το Public διακρίθηκε ως National Winner 2019 για την Ελλάδα στα διεθνούς κύρους ευρωπαϊκά επιχειρηματικά βραβεία European Business Awards, στην κατηγορία «The Business of the Year Award with Turnover €150m+». To Public διακρίθηκε ανάμεσα σε 120.000 εταιρείες από όλη την Ευρώπη και 192 από την Ελλάδα ενώ η επιλογή των National Winners έγινε από περισσότερες από 2.500 εταιρείες, οι οποίες είχαν προκριθεί  στη λίστα επιχειρηματικής αριστείας των European Business Awards.

World Retail Awards – Παγκόσμια διάκριση στο Άμστερνταμ στις TOP 5 εταιρείες του κόσμου

Το Public διακρίθηκε ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές από όλο τον κόσμο και έλαβε διπλή διάκριση στις κατηγορίες Retail Employer of the Year (με το Idea Management) και Outstanding Store Design (Nicosia Mall) των παγκόσμιων βραβείων World Retail Awards, που επιβραβεύουν τα best practices στο λιανεμπόριο παγκοσμίως.

Digital Communication Awards winner  – Πανευρωπαϊκός νικητής για το Black Friday στο Βερολίνο

To Public κατάφερε να ξεχωρίσει στα Digital Communication Awards 2019, λαμβάνοντας το βραβείο για την καλύτερη ενέργεια πολυκαναλικής επικοινωνίας στην Ευρώπη, ανάμεσα σε περισσότερες από 600 συμμετοχές από όλη την Ευρώπη, όντας μάλιστα η μοναδική ελληνική συμμετοχή που είχε προκριθεί στη shortlist των βραβείων. Πιο συγκεκριμένα, το Public ξεχώρισε στη κατηγορία Multichannel Communication για την ειδική πλατφόρμα που δημιούργησε για την Black Friday 2018.

Icertias certificate 2019-2021 στην Ελβετία – Διάκριση στην εξυπηρέτηση πελατών

Το Public απέσπασε την αναγνωρισμένη διεθνή διάκριση «Customers’ Friend – Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς» από τον οργανισμό πιστοποίησης ICERTIAS με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας, που πιστοποιεί αποκλειστικά εταιρείες που έχουν καταφέρει να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους καταναλωτές τους. Το Public, κατόπιν της ανεξάρτητης έρευνας αγοράς που διεξήγαγε o διεθνής οργανισμός ICERTIAS για πρώτη φορά στην Ελλάδα, όχι μόνο κατάφερε να κερδίσει το πρώτο βραβείο, αλλά επιπροσθέτως έλαβε βαθμολογία 4,5 στα 5, εξασφαλίζοντας με Superior excellence το πιστοποιητικό «Customers’ friend».