• Business

    H Seanergy Maritime προετοιμάζει το έδαφος για την επέκταση του στόλου της

    Τσαντάνης Seanergy ναυτιλία

    Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings Corp.


    Την περαιτέρω επέκταση του στόλου της δρομολογεί η ναυτιλιακή Seanergy Maritime, συμφερόντων της Κλώντιας Ρέστη, η οποία σχεδιάζει την άντληση ποσού της τάξεως των 20 εκατομμυρίων δολαρίων σε νέα κεφάλαια, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο που έχει καταθέσει στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

    Ο στόλος της Seanergy αποτελείται σήμερα από συνολικά 11 πλοία ξηρού φορτίου (9 capesizes και δύο handymaxes), εκ των οποίων τα 9 είναι κατασκευασμένα μετά το 2010. Επίσης, 9 από τα πλοία της εταιρείας απασχολούνται στην αγορά spot, ενώ τα άλλα δύο είναι “δεμένα” με συμβόλαια χρονοναύλωσης.

    Υπενθυμίζεται ότι στο β’ τρίμηνο του έτους η Seanergy Maritime κατέγραψε ζημίες 3,3 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών 5,1 εκατ. ευρώ κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, με τον τζίρο κατά το ίδιο τρίμηνο να είναι αυξημένος κατά 125% σε ετήσια βάση (στα 18,7 εκατ. δολάρια) και τα μέσα έσοδα από ναυλώσεις πλοίων της να εκτοξεύονται κατά 139%, στα 12.720 δολάρια ημερησίως. Ωστόσο, αυξημένα ήταν και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων της εταιρείας, όπως και το κόστος χρηματοδότησης.

    Στο πρώτο μισό του έτους οι τιμές ναύλωσης ανέκαμψαν σημαντικά από τα ιστορικά χαμηλά του 2016”, είχε δηλώσει σχετικά ο Σταμάτης Τσαντάνης, προσθέτοντας: “Όπως αναμενόταν, η δομή μας που μας επιτρέπει χαμηλά λειτουργικά κόστη μας βοήθησε να πετύχουμε θετικά λειτουργικά κέρδη στο δεύτερο τρίμηνο του 2017 για πρώτη φορά μετά την αναδιάρθρωση του στόλου μας το 2015”.

    Ο ίδιος είχε υπογραμμίσει ότι κατά το πρώτο μισό του 2017 οι τιμές ναύλωσης πλοίων capesize αυξήθηκαν κατά 146% περίπου σε σχέση με το πρώτο μισό του 2016, και εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι η βελτίωση των τιμών θα συνεχιστεί. Παράλληλα, είχε εκτιμήσει ότι θα υπάρξει μία σταθερή άνοδος στις τιμές των πλοίων, λόγω της αυξημένης ζήτησης για προϊόντα ξηρού φορτίου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ισμήνη Παναγιωτίδη: Έβδομο tanker για την Pavimar μέσα στο 2017

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιες ελληνικές εταιρείες κυνηγούν το μεγάλο deal με την Total (και ποια μένει έξω)

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία η πρώτη ναυτιλιακή του Γιώργου Οικονόμου, Drytank



    ΣΧΟΛΙΑ