• Δελτία Τύπου

    Γιατί κάνει ράλι η μετοχή της Intrakat

    • NewsRoom
    Intrakat: Στα 87 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του ομίλου στο α΄ εξάμηνο

    Πέτρος Σουρέτης. Διευθύνων Σύμβουλος Intrakat


    Η κοινοπραξία Intrakat – Σιδηροδρομικά Έργα μειοδότησε για το έργο της κατασκευής “τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος ΣΣ. Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων” προϋπολογισμού 122 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία προσέφερε έκπτωση 45,71% για το έργο του οποίου τμήμα της χρηματοδότησης θα προέλθει από τον ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό μηχανισμό “Συνδέοντας την Ευρώπη” (Connection Europe Facility). Μετά τις εξελίξεις αυτές η τιμή της μετοχής της Ιντρακατ (Ιntrakat) στο Ελληνικό χρηματιστήριο ισχυροποιείται κατά 6%  και τώρα βρίσκεται στα 1,13 ευρώ.  Όσον αφορά τον αρχικό προϋπολογισμό του έργου, η ΕΡΓΟΣΕ υπολογίζει σε περίπου 94 εκατ. ευρώ τη δαπάνη των εργασιών, σε 19,9 εκατ. ευρώ τα γενικά έξοδα και το όφελος του εργολάβου, σε 9,9 εκατ. ευρώ τα απρόβλεπτα έξοδα , σε 903 χιλιάδες ευρώ τις απολογιστικές εργασίες, ενώ έχουν προϋπολογιστεί 1,2 εκατ. ευρώ ως αναθεώρηση στις τιμές.

    Τι περιλαμβάνει το έργο της Intrakat  

    Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή κατασκευάζεται επί της υφιστάμενης ζώνης κυκλοφορίας σταδιακά – πρώτα ο Δυτικός διάδρομος και κατόπιν ο Ανατολικός. Συνοπτικά στο αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου συμπεριλαμβάνονται:

    • Το τεχνικό υπογειοποίησης – τεχνικό Cover & Cut (top-down) αποτελούμενο από 47 επιμέρους τεχνικά που κατασκευάζονται σε δύο (2) φάσεις (Δυτικός – Ανατολικός Διάδρομος).

    • Tα προσωρινά υδραυλικά έργα

    • Τα μόνιμα υδραυλικά έργα (αποχέτευσης–αποστράγγισης σήραγγας, υπερχειλιστές παντοροϊκού δικτύου & δίκτυα ομβρίων και ακαθάρτων)

    • Οι μηχανολογικές εγκαταστάσεις του υπόγειου τεχνικού και των αντλιοστασίων ακαθάρτων για την αποχέτευση –αποστράγγιση ομβρίων της σήραγγας.

    • Τα κτίρια εξυπηρέτησης (Η/Μ εγκαταστάσεις).

    • Η κατασκευή των δύο νέων άνω διαβάσεων πεζών.

    • Η κατασκευή της επιδομής της σιδηροδρομικής γραμμής.

    • Η αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου.

    • Τα έργα πρασίνου και η αποκατάσταση τοπίου

    Η συνολική προθεσμία περάτωσης όλων των κατασκευών του έργου, ήτοι των κατασκευών της περιόδου “Ερευνών – Μελετών – Κατασκευών” (Τ1) και παράδοσης αυτού στην ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. ορίζεται, από την Υπηρεσία, ίση με πενήντα δύο (52) ημερολογιακούς μήνες, με αφετηρία την ημέρα, που θα υπογραφεί η Σύμβαση.

    Πέτρος Σουρέτης. Διευθύνων Σύμβουλος Intrakat
    Πέτρος Σουρέτης. Διευθύνων Σύμβουλος Intrakat



    ΣΧΟΛΙΑ