• Business

    Φορτσάρει με τα Kiko Milano ο όμιλος Φάις

    • Άννα Διανά
    Ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις της Fais Group

    Ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις


    Φορτσάρει με τα καταστήματα Kiko Milano ο όμιλος Φάις, με επέκταση στα Βαλκάνια και με άνοιγμα σημαντικού αριθμού καταστημάτων το 2023.

    Ο όμιλος του Σάιμ Φάις, ο οποίος από το 2020 αποτελεί το master franchise της ιταλικής φίρμας καλλυντικών, με ώθηση από τις υψηλές επιδόσεις των πωλήσεων επεκτείνει την παρουσία της δημοφιλούς μπράντας με νέα καταστήματα και σημεία πώλησης.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του mononews.gr για την επόμενη χρονιά σχεδιάζεται το άνοιγμα 12 νέων καταστημάτων. Μέχρι σήμερα υπάρχουν 10 καταστήματα της φίρμας στην Ελλάδα τέσσερα στην Κύπρο. Ηδη έχει δρομολογηθεί η επέκταση στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία με τα πρώτα καταστήματα στη Βουλγαρία στις αρχές του 2023.

    Το brand Kiko Milano αντιπροσωπεύει η SLF East Europe, η οποία γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη, αν και οι δύο από τις τέσσερις θυγατρικές της (Βουλγαρία, Ρουμανία) δεν έχουν ανοίξει ακόμη καταστήματα,  Όπως προκύπτει από αποτελέσματα του ομίλου, που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα, η   SLF Greece,  στη δεύτερη ολοκληρωμένη διαχειριστική χρήση- συστάθηκε τον Οκτώβριο του 2019- ξεπέρασε σε πωλήσεις τα 3 εκατ. ευρώ παρά την πανδημία. Όπως αναφέρεται, η  εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης του brand Kiko Milano επομένως μια σύγκριση με την προηγούμενη χρήση δεν είναι εφικτή διότι τα δεδομένα έχουν μεταβληθεί πολύ. Ο στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση και η βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθούν και να διατηρηθούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η SLF Greece, θυγατρική της SLF East Europe, το 2021 λειτούργησε πέντε νέα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, κλείνοντας την οικονομική χρήση με έξι καταστήματα και το e-shop.

    Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και επιστροφή στα κέρδη

    Μια καλή χρονιά ήταν για τον όμιλο η χρήση που έκλεισε με διψήφια ποσοστά ανάπτυξης και επιστροφή σε κερδοφορία.

    Ο όμιλος Φάις,  που δραστηριοποιείται στους κλάδους ένδυσης, υπόδησης, αθλητικών, αξεσουάρ κα.,  είτε μέσω συνεργασιών με διεθνείς οίκους που αντιπροσωπεύει στις χώρες που αναπτύσσει επιχειρηματική δραστηριότητα είτε μέσω δικτύου το 2021 ο όμιλος πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 32,4% με τον τζίρο στα 122,4 εκατ. ευρώ, τα μικτά αποτελέσματα αυξήθηκαν από 37% σε 46% ενώ τα κέρδη ανήλθαν σε 11,5 εκατ. ευρώ από ζημιές 7 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση. Μεταξύ των θυγατρικών του αναφέρονται ενδεικτικά οι επιδόσεις των εξής:

    -Η δραστηριότητα της λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης και υπόδησης της φίρμας Adidas παρουσίασε αύξηση της τάξεως του 24% σε σχέση με το 2020.

    -Η One Outlet, που αναπτύσσει το εμπορικό κέντρο One Salonica και ελέγχει τη Στοά Μοδιάνο, εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 6,02%, με θετικό αποτέλεσμα προ φορών.

    -H Sportswind κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις  (αύξηση τζίρου κατά 38,4%) για όλα τα brands που έχει στο χαρτοφυλάκιο της με την Puma «οδηγό» που σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 41%.Η εταιρεία βελτίωσε και το μικτό της αποτέλεσμα ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 2,2 εκατ. ευρώ με τετραψήφια αύξηση και τα EBITDA σε 4,7 εκατ. ευρώ με αύξηση 69%.

    -Με ώθηση από το brand της Under Armour η Unlimited Sport εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 49,6%, Η εταιρεία βελτίωσε και το μικτό της αποτέλεσμα στο 44,99% το 2021 από 39,07% το 2020, με αύξηση κερδών μετά φόρων (κατά 455%) στα 6,5 εκατ. ευρώ και EBITDA στα 9,6 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 112%.

    – Η Καλογήρου, που ανοίγει αυτές τις ημέρες το πρώτο monobrand κατάστημα Ugg στο Κολωνάκι, πέτυχε αύξηση τζίρου κατά 33% καταγράφοντας θετικό αποτέλεσμα. Οι πωλήσεις της εταιρείας συνεχίζουν να κινούνται πολύ δυναμικά και φέτος συνεχίζοντας του στρατηγικούς της στόχους για σταδιακή επέκταση της δραστηριότητάς της αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.

    – Η  F.L.S. Μοδιάνο Αναπτυξιακή το 2021 πρακτικά δεν είχε δραστηριότητα εφόσον η στοά ήταν σε ανακατασκευή. Η λειτουργία της αγοράς Μοδιάνο, με την κάλυψη των καταστημάτων στο 70% σε πρώτη φάση, θα ξεκινήσει σε άμεσα  ώστε να είναι ανοιχτή για την περίοδο των γιορτών.

    -H Lemgreg LTD, που συνδέεται και με τη δραστηριότητα της Under Armour στην Κύπρο, εμφάνισε αύξηση τζίρου 38% ενώ η προσπάθεια της διοίκησης για περιορισμό των εξόδων ευδοκίμησε και από ζημιές επανήλθε σε κερδοφορία.

    Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος μέσω συμμετοχής που κατέχει η εταιρεία Sportswind απέκτησε φέτος σε πλειστηριασμό το 25% -και πλέον κατέχει το 50%- του παλαιού εργοστασίου Αλλατίνη στη Θεσσαλονίκη. Ο όμιλος σχεδιάζει και την αγορά του υπόλοιπου ποσοστού 50%. Ο πλειστηριασμός που είχε προγραμματιστεί για τις 16 Νοεμβρίου ανεστάλη και θα μετατεθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

    Διαβάστε επίσης

    ΚΙΚΟ Milano: Νέο κατάστημα στην Γλυφάδα



    ΣΧΟΛΙΑ