array(0) {
}
        
    
Menu
0.82%
Τζίρος: 154.36 εκατ.

ΣτΕ: Τα νοσοκομεία έχουν πλήρη ευθύνη για την ασφάλεια, ακόμη και με ιδιωτική φύλαξη

Business

Foot Locker: Η νέα δύναμη του Ομίλου Fourlis στον κλάδο athleisure στη Nοτιοανατολική Ευρώπη

Foot Locker Sofia, Bulgaria

Η Foot Locker αναδεικνύεται σε έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες του ομίλου Fourlis στον δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο του athleisure στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Στο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου βρίσκεται η περαιτέρω επέκταση του brand σε οκτώ χώρες της περιοχής, μέσα από ένα ευρύ δίκτυο φυσικών καταστημάτων και του e-commerce. Η ολοκλήρωση, τον Απρίλιο του 2025, της εξαγοράς των δραστηριοτήτων της Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία, αποτέλεσε καθοριστικό βήμα, εντάσσοντας στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου έξι υφιστάμενα καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα.

Foot Locker
Foot Locker Chalandri

Έκτοτε, το δίκτυο ενισχύθηκε με τέσσερα νέα καταστήματα – τρία στην Ελλάδα και ένα στη Ρουμανία, καθώς και με την έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος της Foot Locker στη Ρουμανία. Η ανάπτυξη αυτή ακολουθεί την ήδη επιτυχημένη λειτουργία τριών καταστημάτων Foot Locker στη Βουλγαρία στα τέλη του 2024 και επιβεβαιώνει τον κομβικό ρόλο του Ομίλου, ο οποίος διαθέτει αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης του brand σε οκτώ χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

1

Το νέο concept – «Store of the Future»

Ένα από τα πιο σημαντικά ορόσημα για το brand αποτελεί το νέο flagship κατάστημα στο Χαλάνδρι, το πρώτο “Reimagined Evolution” κατάστημα στην Ελλάδα, που παρουσιάζει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της Foot Locker. Το νέο concept αποτυπώνει το “store of the future”, δίνοντας έμφαση σε τολμηρή αρχιτεκτονική πρόσοψη, εντυπωσιακό εσωτερικό χώρο, διευρυμένες συλλογές υποδημάτων και αξεσουάρ, βιώσιμες πρακτικές, καθώς και σε δυναμικά ψηφιακά στοιχεία που αναβαθμίζουν την εμπειρία του καταναλωτή.

Foot Locker
Foot Locker Galleria Burgas, Bulgaria

Με αυτό το νέο κατάστημα, ο Όμιλος Fourlis επενδύει σε καινοτόμα retail concepts και φέρνει στην ελληνική αγορά τεχνολογίες και υπηρεσίες που ενισχύουν την omnichannel παρουσία του brand. Στόχος είναι να ενισχυθεί περαιτέρω η αναγνωρισιμότητα και η δυναμική της Foot Locker, δημιουργώντας μια αγοραστική εμπειρία που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των καταναλωτών και αναδεικνύει τη στρατηγική θέση του Ομίλου στον κλάδο.

Η στρατηγική επένδυση του Ομίλου Fourlis στη Foot Locker εντάσσεται σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξης που αξιοποιεί τη δυναμική και τις προοπτικές της αγοράς αθλητικών ειδών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον Όμιλο, καθώς ενισχύει τη θέση του στη λιανική αγορά της περιοχής και δημιουργεί σταθερή βάση για ανάπτυξη νέων συνεργασιών, ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας και ακόμη μεγαλύτερη προσέγγιση των καταναλωτών.

Foot Locker
Foot Locker Chalandri
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Trade Logistics: Η «ραχοκοκαλιά» της εφοδιαστικής αλυσίδας του Ομίλου Fourlis
Intersport: Ηγετική δύναμη στο sport performance στη Νοτιοανατολική Ευρώπη – Το πλάνο ανάπτυξης
ΙΚΕΑ: Στρατηγικό πλάνο επέκτασης με φυσικά καταστήματα, νέα concepts και η επένδυση-ορόσημο στο Ελληνικό
Όμιλος Fourlis: 75 χρόνια πορείας και ηγετικής θέσης στο retail της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
Η ΙΚΕΑ αναδεικνύεται πρωταγωνίστρια του digital marketing με 14 διακρίσεις σε δύο κορυφαίους θεσμούς
75 χρόνια Όμιλος Fourlis: Γράφοντας την επόμενη πράξη
Η Foot Locker ανοίγει το πρώτο κατάστημα Reimagined Evolution στην Ελλάδα
ΙΚΕΑ: Συμμετείχε με επιτυχία για πρώτη φορά στην XENIA, με το νέο πρόγραμμα για επιχειρήσεις IKEA for Business
Ο όμιλος Fourlis επεκτείνει το δίκτυο της Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία
Βασίλης Φουρλής: Ο άνθρωπος πίσω από τον Όμιλο Fourlis – Πού οφείλεται η επιτυχία του, ποιο είναι το μεγαλύτερό του επίτευγμα, η ΤΝ και τα ρομπότ, οι Σπέτσες και οι βόλτες με το καΐκι