Η Ferragamo ξεπέρασε τις προβλέψεις με αύξηση εσόδων 1,7%, ενώ συνεχίζει η αναζήτηση για τον νέο της CEO.

Η Ferragamo δεν έχει διευθύνοντα σύμβουλο από τον Μάρτιο, όταν ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Burberry, Marco Gobbetti, αποχώρησε μετά την αποτυχία του να αναζωογονήσει την τύχη της μάρκας κατά τη διάρκεια της τριετούς θητείας του.

1

Η εταιρεία, επίσης έχασε τον οικονομικό διευθυντή της, Pierre La Tour, τον Σεπτέμβριο, και παρουσίασε τον Ιούλιο ένα σχέδιο δράσης για την ανάσχεση των ζημιών. Τα πρώτα μέτρα που ελήφθησαν στο πλαίσιο του σχεδίου συνέβαλαν στη θετική απόδοση των λιανικών πωλήσεων κατά το τρίμηνο, δήλωσε η Ferragamo.

Πιο αναλυτικά, τα έσοδα έφτασαν τα 258 εκατομμύρια δολάρια την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, με διψήφια αύξηση στη Βόρεια Αμερική που υπερκάλυψε την επιβράδυνση στην Ασία. Το ποσό αυτό είναι υψηλότερο από την πρόβλεψη των αναλυτών της Visible Alpha, που αναμενόταν στα 208 εκατομμύρια ευρώ.

Πρόκειται για βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11,8%. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,5% σε 695 εκατομμύρια ευρώ. Από το δεύτερο τρίμηνο, η Ferragamo «έχει αναλάβει και ολοκληρώσει μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση της επιχείρησης για να εξασφαλίσει πλήρη ευθυγράμμιση και συνοχή σε όλους τους τομείς, προϊόντων, επικοινωνίας και διανομής», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της εχθές Πέμπτη.

Αυτό περιλαμβάνει την επανεστίαση σε βασικές επιχειρηματικές προτεραιότητες, όπως οι βασικές κατηγορίες υποδημάτων και δερμάτινων ειδών, ενώ παράλληλα δίνει προτεραιότητα στο ψηφιακό μάρκετινγκ. «Θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε με επιχειρησιακή ευελιξία και δημοσιονομική πειθαρχία, επανεξετάζοντας τις δομές και τις διαδικασίες κόστους όπου είναι αναγκαίο, χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την ελκυστικότητα της μάρκας και τη μελλοντική ανάπτυξη», ανέφερε η εταιρεία στις δηλώσεις της.

Ο όμιλος της Φλωρεντίας, ο οποίος έχει πληγεί περισσότερο από τους ανταγωνιστές του από την επιβράδυνση του κλάδου, δήλωσε ότι η κατάσταση στην Ασία για τα είδη πολυτελείας παρέμεινε δύσκολη, αλλά βελτιώθηκε ελαφρώς το τρίτο τρίμηνο.

Ανά περιοχή, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,8% στην EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), κατά 15,6% στη Βόρεια Αμερική και κατά 4,7% στην Κεντρική και Νότια Αμερική. Η Ασία παρέμεινε σε δύσκολη θέση, με πτώση των πωλήσεων κατά 10,5% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και κατά 5,4% στην Ιαπωνία.

Οι πωλήσεις απευθείας στους καταναλωτές (DTC) αυξήθηκαν κατά 4,4% το τρίτο τρίμηνο, με θετικές επιδόσεις στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική να αντισταθμίζουν τα ασθενέστερα αποτελέσματα στην Ασία. Η Ferragamo δήλωσε ότι οι πωλήσεις DTC στήριξαν υψηλότερες μέσες τιμές και ενίσχυσαν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών εξυπηρέτησης πελατών. Οι χονδρικές πωλήσεις εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες, σημειώνοντας πτώση 6,7% το τρίτο τρίμηνο.

 «Αν και έχουμε επίγνωση ότι το γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον παραμένει αβέβαιο, θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε τις στρατηγικές μας ενέργειες, ενισχύοντας τη θέση μας στην αγορά και τον σύνδεσμο μεταξύ του DNA και των δημιουργικών μας ικανοτήτων, προκειμένου να διασφαλίσουμε την πλήρη ευθυγράμμιση μεταξύ σχεδιασμού, προϊόντων, επικοινωνίας και διανομής, σύμφωνα με τις προσδοκίες των πελατών μας», δήλωσε η εταιρεία.

«Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι αυτές οι προσπάθειες θα γίνουν πιο ορατές τα επόμενα τρίμηνα, με την υποστήριξη της σταδιακής κυκλοφορίας των νέων συλλογών».

Επίσης, οι γαλλικοί όμιλοι πολυτελών ειδών Hermès, LVMH, L’Oréal και Kering σημείωσαν αυτό το μήνα τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης, μετά την πτώση της ζήτησης, ειδικά στην Ασία, που έπληξε τις πωλήσεις πολυτελών ειδών τα τελευταία τρίμηνα.

Διαβάστε επίσης:

LVMH: Ο γαλλικός όμιλος φαίνεται να εξετάζει την πώληση της Fenty Beauty για 2,8 δισ. 

Αποτελέσματα Prada, Miu Miu, Zegna: τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης στον κλάδο πολυτελείας 

Kering: Από τη Renault στην Gucci και από τα τιμόνια στα τακούνια, ο Luca de Meo βρίσκεται σε ανοδική πορεία