• Business

    Thomas Cook: Καθυστερεί η επιστροφή χρημάτων στους πελάτες

    • NewsRoom


    Περισσότερο απ’ ότι περίμεναν θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή οι πελάτες της Thomas Cook, όπως όλα δείχνουν, προκειμένου να λάβουν την επιστροφή χρημάτων που δικαιούνται, μετά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την πτώχευση του βρετανικού ταξιδιωτικού κολοσσού.

    Όπως ανακοίνωσε σήμερα η βρετανική ρυθμιστική Αρχή για την Πολιτική Αεροπορία, οι επιστροφές χρημάτων για τις κρατήσεις πελατών της Thomas Cook εκτιμάται ότι θα καθυστερήσουν περισσότερο από το αναμενόμενο.

    Ο λόγος που παρουσίασε η βρετανική ρυθμιστική Αρχή είναι ότι δεν διαθέτει, προς το παρόν, όλες τις αναγκαίες πληροφορίες από τη χρεοκοπημένη ταξιδιωτική εταιρεία.

    Επιπροσθέτως, η βρετανική Αρχή επεσήμανε ότι θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών, για κρατήσεις που έγιναν με διαφορετικές μεθόδους πληρωμών από την άμεση χρέωση, πράγμα το οποίο θα επιτρέψει στους πελάτες της Thomas Cook να πάρουν τις επιστροφές των χρημάτων τους εντός 60 ημερών από τη λήψη των σχετικών αιτήσεων.

    Για τις κρατήσεις που έγιναν με άμεση χρέωση, οι οποίες υπολογίζεται ότι αγγίζουν συνολικά τις 100.000, οι επιστροφές των χρημάτων θα γίνουν εντός 14 ημερών.

    Υπογραμμίζεται, επίσης, ότι για σήμερα, Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου, είναι προγραμματισμένες περί τις 53 πτήσεις, οι οποίες θα πραγματοποιήσουν την επάνοδο 8 χιλ. ανθρώπων, που έμεναν εγκλωβισμένοι σε τουριστικούς προορισμούς, αδυνατώντας να επιστρέψουν στη χώρα τους μετά την οικονομική κατάρρευση τη Thomas Cook, που ανακοινώθηκε την περασμένη Δευτέρα.

    Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, περισσότερα από τα δύο τρίτα του συνολικού αριθμού των πελατών έχουν επαναπατρισθεί.



    ΣΧΟΛΙΑ