• Ενέργεια

    Στις κοινοπραξίες Μυτιληναίου και Ιντρακάτ οι εργολαβίες για έργα μεταφοράς ενέργειας στην Πελοπόννησο

    • NewsRoom


    Ο ΑΔΜΗΕ ανακοίνωσε την επιλογή των αναδόχων για το νέο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) στην Κόρινθο και για την εναέρια Γραμμή Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέει το ΚΥΤ Μεγαλόπολης με το νέο ΚΥΤ, δυο από τα βασικά έργα του λεγόμενου «Διαδρόμου Β» της Επέκτασης του Συστήματος 400 kV προς την Πελοπόννησο.

    Στον διαγωνισμό για τη μελέτη και κατασκευή του KYT GIS 400 kV/150 kV Κορίνθου συμμετείχαν η σύμπραξη ΤΟΜΗ-Hyosung, η σύμπραξη MYTILINEOS-SIEYUAN, η ΤΕΡΝΑ σε συνεργασία με την Siemens, η σύμπραξη Grid Solutions Hellas-ΕΛΕΚΤΡΟΜΕΚ και η Linxon. Μειοδότης αναδείχθηκε η σύμπραξη MYTILINEOS-SIEYUAN με τίμημα 20,6 εκατ. ευρώ, το οποίο ενσωματώνει έκπτωση 24% επί της τιμής εκκίνησης (27,05 εκατ. ευρώ).

    Στον διαγωνισμό για την κατασκευή της εναέριας ΓΜ 400 kV Μεγαλόπολη-Κόρινθος συμμετείχαν η κοινοπραξία ΑΤΕΡΜΩΝ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η κοινοπραξία Electromontaj-ΘΕΜΕΛΗ και η κοινοπραξία Consorzio Italia 2000. Η τιμή εκκίνησης του διαγωνισμού ήταν τα 28,9 εκατ. ευρώ και μειοδότησε η κοινοπραξία ΑΤΕΡΜΩΝ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ καταθέτοντας προσφορά 26,07 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε έκπτωση 10% επί της τιμής εκκίνησης (29 εκατ. ευρώ).

    Τα δυο έργα έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2021.

    Ο «Διάδρομος Β» θα ολοκληρωθεί με την κατασκευή νέας Γραμμής Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέσει το ΚΥΤ Κορίνθου με το ΚΥΤ Κουμουνδούρου στην Αττική, έργο που προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2024.

    Σε συνδυασμό με τα έργα του «Διαδρόμου Α» Επέκτασης του Συστήματος προς την Πελοπόννησο (που θα συνδέσει το ΚΥΤ Μεγαλόπολης με την υφιστάμενη ΓΜ 400 kV Αχελώου-Διστόμου), τα οποία αναμένονται να περατωθούν στο τέλος του έτους θα άρουν πλήρως τον κορεσμό του δικτύου της Πελοποννήσου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μυτιληναίος: Εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η εξαγορά της ΕΠΑΛΜΕ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δυναμική επέκταση της Μυτιληναίος στα Δυτικά Βαλκάνια: Νέα σύμβαση για έργο 118 εκατ. ευρώ στη Σλοβενία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Η Intrakat ανάδοχος στην 3η εργολαβία του Πάτρα-Πύργος – Άγνωστο πότε θα ξεκινήσει το έργο



    ΣΧΟΛΙΑ