Business

Ένας έξυπνος τρόπος για να τηρήσετε τις φετινές υποσχέσεις σας

  • NewsRoom


Δύο είναι τα πράγματα που κάνουμε πάντα λίγο πριν τελειώσει η χρονιά… Πρώτον, κοιτάζουμε πίσω και κάνουμε αποτίμηση του έτους που πέρασε. Τι κάναμε, τι δεν κάναμε, τι έπρεπε να κάνουμε, τι έγινε ανεξάρτητα από τη θέλησή μας. Και δεύτερον, ετοιμάζουμε τις υποσχέσεις μας για το νέο έτος – new year’s resolutions, όπως λέγονται στα Αγγλικά. Αυτό το δεύτερο κομμάτι, βέβαια, για πολλούς αποδεικνύεται προβληματικό.

«Φέτος θα χάσω κιλά», λέμε, και ήδη το καλοκαίρι, αντί να χάσουμε κιλά, έχουμε πάρει κι άλλα.

«Φέτος θα περνάω περισσότερο χρόνο με τους δικούς μου ανθρώπους» ή «φέτος θα επικοινωνώ περισσότερο με τους γονείς μου», λέμε, και πάλι μας παρασύρει η καθημερινότητα και ξεχνάμε την υπόσχεσή μας.

Δεν είναι τυχαίο ότι μόλις το 8% των ανθρώπων τηρεί τις πρωτοχρονιάτικες υποσχέσεις του.

Ένας λόγος για τον οποίο πολλοί αθετούν τις υποσχέσεις τους είναι ότι τις δίνουν «κρυφά» στον εαυτό τους, ο οποίος είναι επιεικής μαζί τους και δεν θα τους… μαλώσει αν δεν κάνουν αυτό που υπόσχονται.

Τι θα γινόταν όμως αν μοιράζονταν τις υποσχέσεις αυτές με άλλους ανθρώπους; Προφανώς θα δεσμεύονταν περισσότερο με αυτόν τον τρόπο, αφού δε θα είχαν απέναντί τους μόνο τον εαυτό τους, αλλά και τους άλλους. Φανταστείτε τώρα να μοιραζόμασταν τις υποσχέσεις μας, όχι με έναν ή δύο ανθρώπους, αλλά… με όλο τον κόσμο!

Αυτό ακριβώς έκανε η Vodafone μέσα από την πλατφόρμα #ResolutionsLive, καλώντας ανθρώπους από όλο τον κόσμο να αναρτήσουν βίντεο με τις αποφάσεις τους για την νέα χρονιά, τα οποία προβλήθηκαν λίγες ώρες πριν τα μεσάνυχτα τις 31ης Δεκεμβρίου μέσω ειδικού Facebook Live που εξέπεμπε διεθνώς, καλύπτοντας την Αίγυπτο, την Τουρκία, την Πορτογαλία, την Ελλάδα, την Αλβανία, τη Ρουμανία και την Τσεχία.

Καθώς το ρολόι πλησίαζε τα μεσάνυχτα, οι χρήστες που συμμετείχαν στην καμπάνια #ResolutionsLive είδαν ζωντανά στο Facebook Live τα βίντεο που ανάρτησαν με τις αποφάσεις τους για την νέα χρονιά.

Έτσι, χιλιάδες άλλοι χρήστες είχαν την ευκαιρία να υποστηρίξουν τις υποσχέσεις που έδιναν για ένα καλύτερο, υγιέστερο και ευτυχισμένο 2019, αλληλεπιδρώντας με τη live αναμετάδοση.

Κατά τη διάρκεια του LIVE, ένα βαρόμετρο, ανάλογα με τα σχόλια των χρηστών κάτω από τα video, μετρούσε την αισιοδοξία του κόσμου και έδινε μια διαφορετική νότα στην όλη εμπειρία μέσω emojis που ξεπηδούσαν στην οθόνη των χρηστών.

Στόχος της καμπάνιας #ResolutionsLive ήταν να καταγράψει την αισιοδοξία και την θετική διάθεση της Πρωτοχρονιάς για να βοηθήσει τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να τηρούν τις αποφάσεις που λαμβάνουν εκείνη την ημέρα, ενώ στη συνέχεια, η Vodafone έλαβε υπόψιν τις αποφάσεις των χρηστών ώστε να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που συμβάλουν στην τήρηση των υποσχέσεων για την νέα χρονιά. Για παράδειγμα, 2019 ΜΒ δωρεάν για να μη χάνεις στιγμή με τους αγαπημένους σου, αλλά και δωρεάν ταινίες Disney για να ζήσεις μαγικές στιγμές με την οικογένειά σου. Οι προσφορές αυτές θα τρέχουν όλο τον Ιανουάριο.

Η Sara Martins de Oliveira, Global Brand Director της Vodafone, δήλωσε: «Η παραμονή της Πρωτοχρονιάς είναι η καλύτερη νύχτα του χρόνου για να γιορτάσουμε τη σκέψη ότι το μέλλον είναι συναρπαστικό. Φέτος έχουμε προσκαλέσει όλο τον κόσμο να μοιραστεί τις αποφάσεις τους στο διαδίκτυο, ενώ χιλιάδες άλλοι συσπειρώνονται πίσω τους. Οι αποφάσεις που λαμβάνουμε εκείνη την ημέρα δύσκολα τηρούνται, αλλά με τον υπόλοιπο κόσμο να τις υποστηρίζει, πιστεύουμε ότι είναι πολύ πιο πιθανό να τις κάνουμε πράξη».