• Business

    Δημήτρης Φραγκάκης (ΕΟΤ) στο mononews: Επαφές με Manchester United για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

    • Της απεσταλμένης μας στο Davos, Μαρίνας Πρωτονοταρίου
    O γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Νταβός.

    O γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Νταβός


    Συζητήσεις για σημαντικές συνεργασίες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο Νταβός.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο mononews.gr, o EOT προετοιμάζει καμπάνια προώθησης της Ελλάδας στην Washington Post, στο Bloomberg ενώ ξεκίνησε επαφές και με την Manchester United για την ανάπτυξη κάποιων προγραμμάτων για τα εκατομμύρια των οπαδών της.

    Ο κ. Φραγκάκης μιλώντας από το βήμα του  Greek House Davos  τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού και στη προσπάθεια που γίνεται για το άνοιγμα νέων αγορών αλλά και για  να καταστεί η Ελλάδα 12μηνος τουριστικός προορισμός. Για τις προοπτικές για το 2023 είπε ότι τα πρώτα σημάδια είναι θετικά, από τα έως τώρα στοιχεία από τις κρατήσεις, και εξέφρασε την ελπίδα ότι τον Μάρτιο μόλις εκτονωθεί η ενεργειακή κρίση η εικόνα θα είναι ακόμα καλύτερη.

    Ερωτηθείς για τις νέες αγορές στις οποίες σχεδιάζει να «απευθυνθεί» ο ΕΟΤ, ο κ. Φραγκάκης υπενθύμισε ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει μια μεγάλη αγορά στη Ευρώπη, την οποία «θέλουμε να κρατήσουμε» και προσπαθούμε να ανοίξουμε κι άλλες αγορές με πρώτες τις Ηνωμένες Πολιτείες.

    «Η άλλη αγορά είναι η Λατινική Αμερική, η οποία δεν είναι τόσο εύκολη. Έχουμε αγορά ένα γραφείο στην Μαδρίτη που εργάζεται για αυτόν τον στόχο» είπε, προσθέτοντας ότι στόχος είναι επίσης οι αγορές των αραβικών χωρών και της Αυστραλίας.

    Ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην πολύ καλή πορεία του τουρισμού το περασμένο έτος, μετά από την «κατάρρευση» του 2020. «Καταφέραμε μέσα σε 2,5 χρόνια όχι μόνο να ξανακερδίσουμε τα έσοδα του 2019, αλλά και να ξεπεράσουμε» τόνισε, προσθέτοντας ότι αυτό δεν έγινε τυχαία. Ο γ.γ. του ΕΟΤ υπογράμμισε την συντονισμένη προσπάθεια, κάνοντας λόγο για μια μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα «να συνεργαστούμε» , αναφερόμενο στη συνεργασία του ιδιωτικού τομέα στο σύνολό του (επιχειρήσεις και εργαζόμενοι) με την κυβέρνηση.

    «Το 2022 έγινε μια χρονιά ορόσημο για την Ελλάδα, με την οποία θα συγκρίνονται οι επόμενες», υπογράμμισε.

    «Αυτά τα τελευταία 2,5 χρόνια πετύχαμε και κάτι άλλο σημαντικό: αναβαθμίσαμε το brand Ελλάδα», είπε ο κ. Φραγκάκης, τονίζοντας  ότι η Ελλάδα είναι πλέον στην top 5άδα των τουριστικών brands: «Αυτό θα πρέπει να το διατηρήσουμε και να το ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο» πρόσθεσε.

    Τόνισε μάλιστα ότι αυτό θα βασιστεί σε δύο πυλώνες: πρώτον την βιωσιμότητα και δεύτερον την ψηφιοποίηση του τουριστικού περιβάλλοντος.

    «Στόχος μας είναι ο τουρισμός να φέρει περισσότερες δουλειές και να δημιουργήσει περισσότερο εισόδημα για όλη την Ελλάδα. Αυτό είναι το όραμά μας για φέτος. Και πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε»  υπογράμμισε.

    Αναφερόμενος στον ΕΟΤ υπενθύμισε ότι ήδη έχει 20 γραφεία στο εξωτερικό και προωθεί το νέο image της Ελλάδας, που δεν είναι μόνο τα νησιά και οι ακτές: «Όλη η Ελλάδα ένας προορισμός 365 ημερών» είναι ο νέος στόχος, επισημαίνοντας ωστόσο, ότι δεν είναι  εύκολο να δείξουμε ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα.

    «Η Ελλάδα έχει χειμώνα»

    Στο πλαίσιο των προσπαθειών  για ενίσχυση και του χειμερινού τουρισμού, ο κ. Φραγκάκης είπε ότι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο τρέχει μια καμπάνια σε 17 χώρες με τίτλο «Η Ελλάδα όντως έχει χειμώνα» και παράλληλα προωθείται σε δέκα χώρες το Greekend (ως ιδανικός προορισμός για αποδράσεις του Σαββατοκύριακου).

    Διαβάστε επίσης

    Φραγκάκης: Καθοριστικός ο ρόλος του ΕΟΤ στη φετινή τουριστική χρονιά – Ετοιμάζεται νέα καμπάνια



    ΣΧΟΛΙΑ