ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μία ιστορική συμφωνία, την πρώτη για ονοματοδοσία γηπέδου, προχώρησε η Cosmote Telekom, καθώς ήρθε σε συμφωνία με τον πρόεδρο της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρη Γιαννακόπουλο και την White Veil, με το κλειστό γήπεδο μπάσκετ ο περιβάλλων χώρος του να ονομάζεται πλέον Telekom Center Athens.
Ένα deal το οποίο «ψηνόταν» εδώ και αρκετό καιρό και πρόκειται για τη μεγαλύτερη συμφωνία χορηγίας στα ελληνικά δεδομένα για ονοματοδοσία γηπέδου, με ένα ποσό που φέρεται να ξεπερνάει συνολικά τα 12 εκατ. ευρώ, με ισχύ για πέντε χρόνια. Ωστόσο το εντυπωσιακό δεν είναι μόνο αυτό.
Όπως σας είχε ενημερώσει το mononews και ο Wiseman, η διοίκηση του ΟΤΕ είχε μεγαλύτερες…βλέψεις για το ΟΑΚΑ. Και όχι μόνο όσον αφορά το κλειστό, αλλά συνολικά για το συγκρότημα που μπορεί να δημιουργηθεί. Γι αυτό και οι συζητήσεις για την χορηγία είχαν επικεντρωθεί (εκτός από την ονοματοδοσία του κλειστού) και στην συνολική επένδυση της Cosmote Telekom στον περιβάλλοντα χώρο.
Συνθήκη η οποία ήρθε να επιβεβαιωθεί με την επίσημη χθεσινή ανακοίνωση της Cosmote Telekom, όπου αναφέρεται ξεκάθαρα ότι η επένδυση στο TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Cosmote όπως…Telekom
Η διοίκηση του ΟΤΕ, με επικεφαλής τον Κώστα Νεμπή, καθώς και ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και η White Veil, η εταιρεία που έχει αναλάβει την αξιοποίηση πέριξ του ΟΑΚΑ, οραματίζονται να δημιουργήσουν ένα στολίδι για τον ελληνικό αθλητισμό. Μεταμορφώνοντας το ΟΑΚΑ σε έναν πολυχώρο αθλητικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, χωρίς να επικεντρώνεται αποκλειστικά στο κλειστό του μπάσκετ και στους αγώνες του Παναθηναϊκού, οι οποίοι είναι περίπου 60 τον χρόνο. Καθώς τα έσοδα από την εκμετάλλευση όλου το χώρου θα είναι ετησίως σαφώς πολλά περισσότερα.
Για την Cosmote, η συμφωνία αυτή δεν αποτελεί απλώς μια μεγάλη χορηγία. Είναι μια στρατηγική τοποθέτηση στην καρδιά του αθλητισμού. Το brand της εταιρείας συνδέεται πλέον με ένα από τα πιο εμβληματικά σημεία του ελληνικού μπάσκετ, αποκτώντας τεράστια αναγνωρισιμότητα και συναισθηματική αξία. Σε μια περίοδο που οι τηλεπικοινωνίες, το περιεχόμενο και η ψυχαγωγία συγκλίνουν, η Cosmote δείχνει ότι θέλει να βρίσκεται πάντα «μέσα στο παιχνίδι».
Από την άλλη, για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, η συνεργασία αυτή αποτελεί game changer σε οικονομικό και εμπορικό επίπεδο. Τα έσοδα που εξασφαλίζονται προσφέρουν σταθερότητα και «καύσιμα» για να στηριχθεί η ομάδα στο υψηλότερο ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και να επενδύσει σε νέες δομές, υπηρεσίες και εμπειρίες για τους φιλάθλους της. Η είσοδος ενός ισχυρού brand όπως η Cosmote ενισχύει το προφίλ της ΚΑΕ και ανεβάζει τον πήχη για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί εμπορικά ο ελληνικός αθλητισμός.
Με την παραπάνω επένδυση, η Cosmote Telekom, παραδειγματίζεται και ενσωματώνει την στρατηγική της μητρική της (Telekom), η οποία έχει «χαρίσει» το όνομά της σε εμβληματικά στάδια και χώρους (ανεξαρτήτως αθλημάτων), όπως το T-Mobile Arena στο Λας Βέγκας, το T-Mobile Center στο Κάνσας, το Τ-Mobile Park στο Σιάτλ αλλά και το Telekom Dome στην Βόννη, ενώ είναι κύριος χορηγός σε μεγάλες ομάδες του εξωτερικού, όπως της Μπάγερν Μονάχου (φέρει το «Τ» στη φανέλα), με την οποία πρόσφατα ανανέωσε τη συνεργασία μέχρι το 2032, σε μια συμφωνία που φτάνει σε ετήσια αξία τα 65 εκατ. ευρώ
Η συμφωνία ονοματοδοσίας για το TELEKOM CENTER Athens το εντάσσει στη λίστα των μεγάλων venues σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ».
Πώς ο Νεμπής αλλάζει τον ΟΤΕ
Η ανάληψη της ηγεσίας του ΟΤΕ από τον Κώστα Νεμπή σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής για τον όμιλο. Με ξεκάθαρο στόχο την πρωτοκαθεδρία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα, ο νέος πρόεδρος και CEO έφερε αλλαγές σε στρατηγική και φιλοσοφία, ενίσχυσε τους δεσμούς με τη μητρική Deutsche Telekom και έθεσε στο επίκεντρο την ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών.
Πρώτη κίνηση η οποία άλλαξε τα δεδομένα στην ελληνική αγορά, η μετονομασία της Cosmote σε Cosmote Telekom. Από την 1η Ιουλίου, οπότε και ανέλαβε επικεφαλής, ο κ. Νεμπής μαζί με τη διοικητική του ομάδα εργάζεται για την «επόμενη» μέρα του ΟΤΕ.
«Θέλουμε ο Όμιλος ΟΤΕ, ο κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα, να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη» έχει τονίσει ο CEO του ομίλου από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε καθήκοντα.
Η κίνηση μετονομασίας της Cosmote, αποτέλεσε την αφετηρία προς την αλλαγή σελίδας του ομίλου. Χωρίς καθυστέρηση, ήρθε και το MagentaOne. Μια επιθετική κίνηση από πλευράς Cosmote, σηκώνοντας παράλληλα το… γάντι στον ανταγωνισμό, ενσωματώνοντας μια υπηρεσία η οποία προσφέρει νέα εμπειρία στους πελάτες της με σημαντικές εκπτώσεις σε όλη την γκάμα υπηρεσιών.
Κατά την παρουσίαση του MagentaOne, ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, είχε τονίσει ότι «η Cosmote Telekom προήλθε από την ανάγκη να πάρουμε μια αύρα international. Συγκρινόμαστε πλέον με τη Meta, το Instagram, το Netflix και τη Disney», δίνοντας τον τόνο της αλλαγής αλλά και των υψηλών προσδοκιών που δημιουργούνται.
To MagentaONE είναι η εξέλιξη του CosmoteONE, ένα ενιαίο ψηφιακό οικοσύστημα για να διαχειρίζονται οι πελάτες της Cosmote τα προϊόντα τους, το οποίο προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις στις υπηρεσίες της Cosmote Telekom. Από τη σταθερή, την κινητή και την τηλεόραση, μέχρι τις παραγγελίες, τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις ασφάλειες. Μόνη προϋπόθεση είναι να υπάρχει μία σύνδεση σταθερής και μία κινητής ενώ το συνολικό όφελος για ένα νοικοκυριό μπορεί να φτάσει τα 35 ευρώ το μήνα.
Διαβάστε επίσης:
24 υποτροφίες στις ΑΕΝ από το Ίδρυμα Αθηνάς Ι. Μαρτίνου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γιώργος Μαζωνάκης: Έλαβε και επίσημα εξιτήριο από το Δρομοκαΐτειο μετά από 6 ημέρες
- ΗΠΑ: Στρατιωτικές επιλογές για την Ουκρανία θα παρουσιαστούν στους συμβούλους εθνικής ασφάλειας
- Λευκορωσία: Εξετάζει το πως θα εξοπλίσει τα πυραυλικά του συστήματα με πυρηνικές κεφαλές
- Δομοκός: Πυρκαγιά στον Άγιο Στέφανο κοντά σε φωτοβολταϊκά
