Η εταιρεία Coca-Cola Co. ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων για το τρίτο τρίμηνο, που ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street — ένδειξη ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν τα ποτά της εταιρείας παρά τις υψηλότερες τιμές.

Η Coca-Cola, με έδρα την Ατλάντα, ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά 6%, υπερβαίνοντας τον μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες.

1

Ειδικότερα, τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street, σύμφωνα με την έρευνα της LSEG:

-Κέρδη ανά μετοχή: 82 σεντς (προσαρμοσμένα) έναντι 78 σεντς που αναμένονταν

-Έσοδα: 12,41 δισεκατομμύρια δολάρια (προσαρμοσμένα) έναντι 12,39 δισεκατομμυρίων που αναμένονταν

Για το τρίτο τρίμηνο καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους ύψους 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 86 σεντς ανά μετοχή, από 2,85 δισεκατομμύρια δολάρια, ή 66 σεντς ανά μετοχή, την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Εξαιρουμένων των εξόδων αναδιάρθρωσης και άλλων έκτακτων στοιχείων, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 82 σεντς.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5%, φτάνοντας τα 12,46 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα της εταιρείας — που δεν περιλαμβάνουν εξαγορές, αποεπενδύσεις και συναλλαγματικές διακυμάνσεις — αυξήθηκαν κατά 6%.

Οι μετοχές της Coca-Cola αυξήθηκαν έως και 3,7% στις προσυνεδριακές συναλλαγές. Από την αρχή του έτους έως το κλείσιμο της Δευτέρας, η μετοχή έχει ενισχυθεί σχεδόν 10%, σε σύγκριση με αύξηση σχεδόν 15% του δείκτη S&P 500. Ο δείκτης price mix της εταιρείας — δηλαδή οι μέσες τιμές που εφαρμόζει στα διάφορα προϊόντα της — αυξήθηκε κατά 6% στο τρίμηνο, ξεπερνώντας επίσης τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Ο όγκος πωλήσεων ανά μονάδα αυξήθηκε κατά 1%, αντιστρέφοντας την πτώση του προηγούμενου τριμήνου. Ο συγκεκριμένος δείκτης δεν επηρεάζεται από τις αλλαγές τιμών ή τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, ώστε να αντικατοπτρίζει καθαρά τη ζήτηση.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η Coca-Cola κερδίζει έδαφος στους καταναλωτές με το συνεχώς διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο ποτών της — όπως αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, αθλητικά ποτά και νερά — καθώς οι καταναλωτές απομακρύνονται από τα παραδοσιακά, υψηλής θερμιδικής αξίας αναψυκτικά και στρέφονται προς πιο υγιεινές επιλογές. Το Coca-Cola Zero Sugar σημείωσε αύξηση 14%, χάρη στην ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Υπάρχει όλο και μεγαλύτερη εστίαση στην επιθυμία των ανθρώπων να ζουν έναν πιο υγιεινό και ισορροπημένο τρόπο ζωής, και τα προϊόντα όπως το Coke Zero και το Diet Coke ταιριάζουν περισσότερο σε αυτή την εξίσωση», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής John Murphy σε συνέντευξή του το πρωί της Τρίτης.

Η εταιρεία ξεκινά επίσης σταδιακή κυκλοφορία Coca-Cola που παρασκευάζεται με αμερικανική ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, σε γυάλινες φιάλες, ανέφερε ο Murphy. Η εισαγωγή θα γίνει με προσεκτικούς ρυθμούς λόγω των περιορισμένων αποθεμάτων ζάχαρης από ζαχαροκάλαμο στις ΗΠΑ, πρόσθεσε.

«Αν κοιτάξετε την επιτυχία της Mexican Coke στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι ένας συνδυασμός προϊόντος και συσκευασίας, και είμαστε πολύ πρόθυμοι να προσφέρουμε τον ίδιο συνδυασμό», είπε ο Murphy.

Νέα Coca-Cola

Νωρίτερα φέτος, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν Coca-Cola, παρασκευασμένο με αμερικανική ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο. Εδώ και δεκαετίες, η Coca-Cola χρησιμοποιεί σιρόπι καλαμποκιού υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη, το οποίο είναι φθηνότερο από τη ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, για να γλυκάνει το κλασικό προϊόν της στις ΗΠΑ. Ωστόσο, μια πιο ακριβή εκδοχή του αναψυκτικού, που εισάγεται από το Μεξικό και περιέχει ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, έχει αποκτήσει φανατικό κοινό.

Οι συσκευασίες μικρότερου μεγέθους σε μπουκάλια και κουτάκια συμβάλλουν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων, καθώς ο ανταγωνισμός στα σούπερ μάρκετ εντείνεται και το κόστος ζωής αυξάνεται.

Παγκόσμια Αποτελέσματα

Ο συνολικός όγκος πωλήσεων ανά μονάδα αυξήθηκε κατά 1%, χάρη στην ανάπτυξη σε Κεντρική Ασία, Βόρεια Αφρική, Βραζιλία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για το σύνολο του έτους, αναμένοντας αύξηση των συγκρίσιμων κερδών ανά μετοχή περίπου κατά 3%.

Νωρίτερα την Τρίτη, ένας από τους μεγαλύτερους εμφιαλωτές της Coca-Cola παγκοσμίως συμφώνησε να αγοράσει πλειοψηφικό μερίδιο σε έναν άλλο εμφιαλωτή, δημιουργώντας έναν κολοσσό εμφιάλωσης στην Αφρική, σε συναλλαγή αξίας περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για ακόμη ένα βήμα στη στρατηγική απομάκρυνσης της Coca-Cola από το κομμάτι της εμφιάλωσης, το οποίο περιλαμβάνει και την πώληση συμμετοχής στις ινδικές δραστηριότητές της φέτος.

Διαβάστε επίσης

Coca-Cola HBC: Ισχυρές επιδόσεις στο τρίτο τρίμηνο – Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 8,1%

Coca-Cola HBC: Deal – μαμούθ για την εξαγορά της Coca-Cola Beverages Africa έναντι $2,6 δισ.

Zoran Bogdanovic: Με την εξαγορά της Coca-Cola Africa η HBC γίνεται ο δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής παγκοσμίως